Skip to main content

No Akaun kempen RM2 untuk TGNA



Ha.... korang bagi RM 2 jer. Kalau bajet ada lebih, tetap bagi RM 2 ke akaun di atas. Manakala selebihnya, masuk akaun gua. Kah kah kah.

Comments

  1. Bila berpuluh ribu bagi RM2, sprm akan buka kertas sisatan untuk menyiasat cam ne TGNA di taja, siapa yang menaja, ini hanjing kera tak akan dok diam.....dah jemu aku caci cela semua anjing2 tu...

    ReplyDelete
  2. udah le, memang macam ni perangai orang umno suka provoke.

    kan tuan guru dah batalkan. berhentilah

    ReplyDelete
  3. Setelah kutipan ditutup, kita buat majlis penyerahan wang tersebut kepada TGNA. Dan jangan lupa jemput SPRM sekali pada majlis tu.

    p/s: Mohon info setiap hari jumlah kutipan yang terkumpul agar tidak menjadi syak wasangka orangramai.

    ReplyDelete
  4. nik aziz ada duit, cukup dia g sndiri kalau tak ditaja

    baik duit tu bg je kat AT, biar dia yg g haji..mudah2an dapat hidayah spaya tak kuat mencarut dan jd batu api

    ReplyDelete
  5. AKU DAH KATA ORG POLITIK MEMANG BANGSAT!!

    KALAU RAKYAT BIASA KENA TUDUH MEMBUNUH TANPA ASAS, LANTAK KAU LA SANA..TP KALAU ANWAR BRAHIM KENA TUDUH LIWAT, BERMATI MATIAN DEMONSTRASI SANA SINI....

    KALAU WARGA TUA MISKIN INGIN SANGAT NAK BUAT HAJI TP TAK MAMPU, LANTAK KAU LA SANA..TP KALAU NIK AZIZ TAK DAPAT PI HAJI, BERBONDONG BONDONG NAK SUMBANG WANG.....

    ITULAH PENANGAN POLITIK DAN KEPENTINGAN PERIBADI...

    ReplyDelete
  6. salah ker kalo pi haji owang taja? kalo aku dah pi aji.. ado pitih lak lagi... baik bg jer kat owang tua tu... pahala kat aku pun dpt... tak nak pahala ker oii.. setakat 60k tu... pejam mata jer kalo yang korporat tu

    ReplyDelete
  7. go to hell lu ABDOL HADI AWANG...!

    cilakak LU..!!

    * Pemuda PAS Pasir Mas *

    ReplyDelete
  8. Apabila politik mengatasi Islam. Politik dianggap nombor satu.
    Fikir dan buat apa yang rasa betul dan kita tetap akan pulang untuk disoaljawab.

    ReplyDelete
  9. wei abdol hadi awang bongok, ni sbgai simbolik saje. AKu tk rs yg tok guru nk trime duit smbgn tu. lg pn ade cdgn spya duit smbgn itu di kutip biar lebih spya ade org2 miskin yg bley join tok guru nti. Klu tok guru tknk trime, sedekah bg org miskin. Pahala pn bsr dpt. Klu dia trime, pahala pn ttp aku dpt coz aku bg duit kt org nk g Haji. So, aku tk rugi ape2.

    ReplyDelete
  10. Pi MAMPOS la dgn lu..Lu bz lu punya pasal lah..apahal lak lu nak cite dgn org...punya lah banggang bin bangsat punya budak...kahkahkah..

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen berbentuk fitnah, ugutan dan ancaman akan dipadam. Segala tulisan komen adalah tanggungjawab pemberi komen. Blog ini tidak bertanggungjawab keatas komen-komen diruangan ini.

Popular posts from this blog

Betul ke Islam yang kau anut?

Betul ke versi Islam yang kau anut sekarang ni? KALAU KAU NAK VERSI PENUH BERVIDEO, KLIK SINI: https://youtu.be/KmJOEreKp6o Sekarang abam nak bagi anti thesis kepada thesis yang dah establish sekarang ini. Bila ada yang kemukakan hujah balas, akan ada spark ilmu yang dapat dikutip dan dinilai. Islam sekarang ni banyak versi. Nak2 pula versi politik parti. Kecilkan lagi skop, Dulu UMNO kafir, kekalkan perlembagaan kafir adalah kafir, tak boleh bayar zakat pada ulul amri yang tak laksanakan hudud. Macam2. Naratif dan kebentukan agama itu bergerak ikut survival parti politik. Kita ambil skop besar. Begitu juga kumpulan Islam selepas Muawiyah-Aishah memerangi ulul amri Ali as. Kumpulan2 berkembang dan terus berperang merebut kaabah. Dapat kaabah, dapatlah pengaruh agama. Dalam proses peperangan, pergaduhan merebut pengaruh itu, kau bayangkan berapa banyak hadis, naratif, kata2 mutiara, kitab2, fatwa2, pandangan2 telah dicipta. Untuk dapatkan pengaruh. Sama macam abam cakap dalam skop n

Ulasan gua PRK Kajang

Try ulas buat kali terakhir untuk PRK Kajang. Ini pendapat gua atas premis perbahasan yang boleh ditolak. No prob. Small matter. 1. Gua menolak logik MB, Putrajaya, Mahathir vs Najib, tangisan Rafizi, bla bla sebagai alasan PRK Kajang. Sebenarnya, pendapat gua, kehadiran Anwar secara rasmi dalam DUN Selangor adalah satu mandat tanpa rasmi mengambil Pengerusi PKR negeri Selangor dari Azmin. Di Selangor, wujud ketidak selarasan kuasa. MB vs pengerusi negeri. Seumpama MB Kelantan adalah Nik Amar. Tapi PJ Kelantan adalah Husam. Anwar tak berani mengambil pengerusi negeri dari Azmin secara rasmi. Sebabnya banyak spekulasi. Azmin ada 12 orang yang akan lompat / bebas, Azmin ada video, Azmin ada fail, anak Azmin ada DNA Anwar (hujah seks UMNO) bla bla bla. Sidang media Azmin pun menyaksikan kenyataan berunsur sinis. Seperti Anwar bukan sahaja diperlukan di Kajang, tetapi dunia seperti Timur Tengah (Malaysiakini). Dengan Anwar di dalam DUN Selangor, maka pengimbangan berlaku antar

E wallet rupanya voucher potongan harga.

Abam setuju imbuhan wang bagi galakkan rakyat buat sesuatu. Macam download app untuk mudahkan kerajaan. Untuk kesejahteraan rakyat sendiri. Ianya sama macam paksa bayar wang (saman) bagi galakkan rakyat JANGAN buat sesuatu. Tapi pundek apakah imbuhan dalam bentuk potongan harga ini?   Ada si bangang kata e wallet PH dulu bangang sebab ada tarikh luput. Tarikh luput la sebab nak galakkan download dan guna e wallet. Pengguna dan peniaga. Bukan suh simpan RM30 tu dalam almari macam Armada. Tapi, ini lebih bangang. Imbuhan dalam bentuk potongan harga. Bagi jer la terus. Dia beli barang apa pun bernilai RM50.