Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Nov 5, 2009

Terkini : TGNA berada di IJN.

Update 12.04 : Baru sahaja saya diberitahu oleh seorang sahabat lama, Bahawa menantu TGNA memberitahunya bahawa TGNA sihat-sihat sahaja. Ya, beliau dimasukkan ke IJN pagi tadi sebab demam biasa sahaja, tapi tiada muntah-muntah atau lain-lain komplikasi.

Update 11.58 :
TGNA sah di IJN. Demam biasa. Berehat di sana. Sumber pinkturtle.

p/s : Demam biasa paling kurang lepak klinik swasta bro. Ni IJN demam biasa kaitan dengan jantung nih.

Sumber yang mencemaskan. Ada sesiapa lepak kat Pulau Melaka, Kelantan tak dalam blog gua. Cer lu terjah sket rumah orang tua tuh dan kasi maklumat sket. Bikin cemas nih.

7 comments:

uma said...

abghensem mana?
tido ke?
x leh diharap tul mamat tu..
elok diterajang dari blog lu nie..
atas sebab lembab
mberi info yg URGENT..hehe

AdukaTaruna said...

gua dari dulu minta no tepon. asyik mengelak jer.

Gua ingat dia ni MSO la. wakakaka

JebatTerror said...

cibai mulut ko AT. ni sbb lu la ni buat posting mengarut pg td....

uma said...

klu dpt trace..
lu hentak pale dia..
kasi smackdown ckit..haha
pastu lu tolong duku kan utk wa...haha.

wa rasa abghensem dah terbungkang..
haha

AdukaTaruna said...

malam jumaat bro.. lu tak terbungkang same ke? har har har

uma said...

wa org bujang
sama mcm lu gak...haha
mlm jumaat baca yassinnnn....hehe

FZY said...

elok la baca yaasin dari buat fitnah terhadap ulama'