Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Nov 27, 2009

N3 khas untuk Hari Raya Korban (Mari memaki Nik Aziz)

Oleh : AdukaTaruna

Korban ialah bla bla bla.. kang dah macam kutbah raya plak kang. Jap lagi kutbah Jumaat plak. Kutbah2 jenis membaca ni, rasa boring ya amat bhai.

Sempena hari raya korban ni, meh memaki sket Nik Aziz. TB n readersnya mesti berbulu ni, gua maki TGNA sekali lagi.

1. TGNA mengorbankan ibadah hajinya demi persepsi dan kestabilan satu kerajaan Islam Kelantan yang berusia 19 tahun. Dulu ada cerita orang miskin yang kensel pergi haji, tapi dapat pahala haji mabrur.

2. TGNA korbankan menantu demi persepsi dan kestabilan kerajaan Islam Kelantan yang berusia 19 tahun.

3. Menantu pulak rela berkorban demi dikorbankan. Demi satu kerajaan Islam Kelantan berusia 19 tahun.

4. Hadi, Haron, Hatta dan Salahuddin rela berkorban mengharungi perjalanan jauh berjumpa Nik Aziz demi kerajaan Islam Kelantan yang berusia 19 tahun.

5. Hasan Ali rela berkorban meletak jawatan demi kestabilan politik PAS secara nasional.

6. Nasha nyaris2 berkorban di IJN memohon maaf kepada semua rakyat yang kacau-bilau berikutan beberapa tindakannya yang kontroversi.

8 comments:

cucu chemat melaka said...

semua dah berkorban,lepas sembahyang lembu kambing pulak kena korban,lepas ni lu pulak kena korban sebagai gantikan lembu2 yg hilang masa banjir kat kelantan hari tu......kalu lu kena sembelih lu punya darah yg mengalir keluar mesti warna biru,lu tau le biru tu darah apa...kah..kah..kah..koh..koh..koh..keh..keh...keh,barua le lu at.lu nak maki tok guru,sebelum lu maki tok guru meh gua maki lu,...babi,anjing,berok,lembu,kerbau,lu betul mcm binatang2 tu.....

lu maki olang gua maki lu said...

wei apa lak maki maki ni,lain kali kalu nak maki pun biak lah mcm gua punya maki,cinibai lu,tiu nia seng lu,kam be lan lu,tiu nia bu lu,kani nabo chau cibai,cibai langi lancau bo ngang,pakchucing lu,/////////////// haaaa kan lemah lembu gua punya maki kat aduka taruna tu,lain kali kalau lu mahu maki2 orang biaklah lemah lembut sopan santun ,serupa mcm gua punya maki tu,kan,kan,kan,ingattttttttttttttt

CgLyn said...

amboi cucu chemat, habis keluar lembu kerbau ye. marah apa cucu chemat?

kapt_shiqaqi said...

uiks tak baik maki2 oii, jgn ikut blogger bodo ni, kalu tiru dia sama la nko dgn dia. apa yg penting projek langgar Lu wa sket pon xheran..hahaha, ibarat itik menyudu di air limpah( ayor chor ore klate sebut) dptla sisa2 tulang yg Husam campak kahkah!

Anonymous said...

aku sokong AT maki tulang besi

tp aku tak sokong kau maki nik aziz haha

gengkilangspeak said...

Looo...
tak nmpak cam maki pon. Gua memang suspek lu bro AT..
Tajam macam mate pedang lu punyer actikel. Lu jgn kalut ngan komen buta hati budak2 ingusan ni. Terlebih maki le plak....
Awat tok guru tu maksum cam nabi ke?
F**K, C***i, L****u, go to h**l le korang.
he he..

Anonymous said...

woi pantet lu at, kerajaan islam kelantan 19 tahun tak perlu makhluk spt lu cipet. islamic state tak perlu species spt ko lahanat. tuhan menjadikan lu AT sama seperti tuhan menjadikan BABI. aku mohon pd tuhan moga2 ko akan dikifaratkan secepat mungkin. amiiiiin. kalu korang jumpa mso dgn at, lebih baik korang katok at sampai mampooosss. sial air mani bapak & mak lu bercampur jadi lu at.

Anonymous said...

hahaahah lu memang mengong aduka. Actually lu maki puak2 UG yg tak reti2 nak berundur lps menyusahkan PAS. Kalau puak2 penyokong UG tak jgk faham2 sindiran lu, memang dieorang bodoh nak mampos heheheh.....Rela tak berundur asal Islam menang ek hehehehe.