Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Nov 23, 2009

Macam sial teknik Utusan Malaysia

Hadi,Nik Aziz bincang isu Husam di KB

ALOR SETAR 22 Nov. - Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang dijangka membincangkan hasrat Timbalan Pesuruhjaya II Pas Kelantan, Datuk Husam Musa yang dikatakan mahu melepaskan kesemua jawatannya di dalam parti dan kerajaan dengan Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat dalam kunjungannya ke Kelantan Khamis ini.

 Dia punya tajuk dah sah bincang dah. Sekali tiba time isi just 'dijangka'. Macam sial. Mana la tak makin bebal gen Melayu ni. Adoiiyaiii...


Menurut Abdul Hadi, setakat ini, beliau masih belum menerima sebarang maklumat mengenai perkara tersebut dan hanya membaca menerusi laporan media.

"Saya tidak tahu menahu, cuma mengetahui mengenainya daripada laporan media dan saya kena tunggu maklumat sebenarnya," kata beliau.

Beliau berkata demikian kepada pemberita selepas melihat sesi perbahasan sebelah pagi sidang Dewan Undangan Negeri (DUN) Kedah di sini, hari ini.
 Tengok. Hadi pun tak tahu menahu. Selamba bodohkan Melayu yang memang azali bodoh dengan tajuk macam sial. Jarang gua ulas tahap benda alah ni. Harap2 ada la stendet2 parpukari yang tersedar sket.

Amin...

3 comments:

Anonymous said...

wa nampak Utusan ni makin gila meroyan.... nampak sangat desperate housewive nak rampas kelantan..... dah la rancangan nak rampas selangor hanco ditengah jalan.... ni selamba badak jer report pasal Husam ni seolah-olah memang benar husam nak berenti.... memang dasr akhbar belasahan...... patut la selalu nak kena saman....

-abanghensem

Anonymous said...

hahahaha...

tapi itula yang si roslan SMS guna untuk tibai Nik Aziz....!

Si roslan anggap Utusan adalah persepsi umum! Maka Presiden kena layan persepsi umum...hehehehehe

Paham!

Bodoh punya Roslan SMS ni, nak jadi blogger tapi guna Utusan jadi sumber.....hehehheeh


*aku pun nak bersatira jugak....

ctiartikah said...

lagi best
http://www.janaduit2u.com/?ref=92