Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Nov 5, 2009

Lintas terus kes Perak di blog Cina Islam.

Lu klik sini. Tapi kena refresh la. Kalau lu malas, lu cipta software yang refresh auto ikut suka. Then install kat firefox lu orang. Maybe as toolbar. Hahaha.

4 comments:

Anonymous said...

ADUKA TERUNA,hang kalau jahil sekalipun,jgn lah terang2 tunjuk dkt org,buat malu hang dan keluarga hang saja.Kalau hang tak reti dgn adab dan cara org agama berhujah dgn dalil dan ilmu,lebih baik hang duk diam,jgn duk tulis,mengata,maki hamun alim ulamak.Org bukan islam jer yg tak hormat dan memuliakan ulamak.Hang aku taktau lah..

Anonymous said...

Nasha,mustapha ali,hassan ali jelas jenis manusia yg munafik.Guna agama untuk kepentingan dunia..kalau ikhlas berjuang untuk agama,sila letak jawatan dgn cara terhormat..

Anonymous said...

aih, cik anon berdua nih, silap port.
tau ler nak ngutuk c duka nih, tp biar la kat port yg betol.
kah kah kah

uma said...

anon yg paling atas tu istiqamah tul laa..
memang sifat pjuang tul...hehe
ayat yg sama je..
senang skit..
paste jee tiap2 n3..hehe