Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Nov 26, 2009

Isu MPKB

Oleh : AdukaTaruna

Lepas PMBK reda, up pulak isu MPKB. Lepas Husam, Takiyudin la plak. Dah nak mampos ke apa PAS ni? Sangkut fokus gua nak tembak puak2 UG. Gila lega Hadi n Hasan Ali. Kes siasatan PAS Selangor tu tak settle lagi tuh.

Maleh gua layan sangat. Gua nak fokus kat UG dulu. Benda alah ni penting. Gile2 punya penting. Kalau gagal, maka 2004 kembali semula. Arghhhhh....... macam sial... 5 tahun lah lagi gua berPMkan Rosmah. Biras Pak Onchu.

10 comments:

Anonymous said...

isu mbkb tu takde bende sangat. kat negeri bn masalah sama gak, jauh lebih teruk pun ada. mana korang yang minat sgt atack ke kelantan semenjak dua ni?

baik korang tunai janji dulu. kan dulu korang cakap isu nak isu arifahmi letak jawatan supaya kita tak nampak sama dengan bn. baru tak malu nak hentam bn

sekarang dah letak, nape tak hentam umno ngan bn? kat tempat korang sedniri berlambak org umno lantik susku sakat dia dok dalam kerjaan

mana janji korang?

Kapt_shiqaqi said...

dah kena ataih btg idung sendiri, kaleh ore lain le pulok. tektik utk nampak mak sum eh mak sum la plak tolak jd Mb merendah diri la tuh KUNUN hihihihi

p/s: apela celaka idup , nak bg Mb pon xmo, nk jd timb presiden (kunun nak bawak halatuju yg baru) pun tewas, dahla tuh bro, tak payah wat projek mega nak langgar husam pun dah tergolekdog

Anonymous said...

Jangan takut. Kenapa menggelabah suruh serang bn balik? tu tandanya dah tahu diri silap. Tapi ingat.. yang dakwa perjuang Islam itu yg langgar Islam, maka lebih teruk dari UMNO kerana org undi dia sebab Islam. Amanah tak tunai..cakap tak serupa bikin..ops lupa, dia kan ada tok guru, nanti tak guru dia akan buat keluar fatwa 'tak apa' seperti fatwa orang kafir baca ayat quran.
Hang pikiq sendiri..

Aaifikir said...

Anon 11.56pm
Masalah negeri lain yg bukan PAS perintah mampuih pi la pasal pentadbiran depa bukan berasaskan PENTADBIRAN ISLAM, seperti mana yg diperjuangkan PAS...

Anonymous said...

hahaha.... wa dah cakap dalam TKO ..... pasni ada isu lagi akan timbul di kelantan...... by hook or by crook TGNA mesti dijatuhkan.... Husam dah hampir lunyai...... sekarang nampaknya sasaran si Takiyudin plak..... lu orang boley agak ke pihak mana banyak main isu ni...... bagi wa bukan dari UMNO..... tapi dari dalam PAS sendiri...... UMNO tolong panaskan isu jer...... sikap PAS dah 'makin hampir' ngan sikap UMNO......

-abanghensem

Anonymous said...

GENG UG DAN GANU PUNYA KEJE... DIA TEMBAK MENANTU NIK AZIZ ... KENA SIPI2...PASNI DIA NAK TEMBAK PULAK ANAK NIK AZIZ DLM MPKB... TATAU LA NIK AZIZ KENA SIPI KE TEPAT... YANG BLOGGER TU ADA "HUTANG" RM10 JUTA DGN TP OTOT KEJANG. PASNI KIRA LANGSAI KE DAPAT BALANCE TATAU LE...

Anonymous said...

akun dah agak, umno pasti amik kesempatan kalau kita asyik duk hentam sama sendiri..

antara komen diatas, jelas wujud dari kalanagan penyokong umno..kalau aku org umno, aku pun akan guna skill ayat diatas..

1) laga2kan puak UG dan bukan Ug
2) laga2kan puak terengganu dan kelantan
3) dan lain2...

metod ni aku dah terlebih arif..kalau xpercaya sudah...

satu yang pasti, blog AT skang sudah diberi tumpuan oleh ramai pengkomen dari puak gerombolan..selain amik kesempatan kutuk PAS, mereka akan jadi BATU API....

harap AT dan lain2 hati2....jangan kerana kita, PAS binasa!

Anonymous said...

UG=UMNO le... kah kah kah

so so so... lagakan UG dgn bukan UG... ikut kaedah persamaan dlm ilmu hisab tingkatan 1 = lagakan UMNO dgn PAS...

kah kah kah

gengkilangspeak said...

Masih nak perjuang pemerintahan Islam? Gua ingat dah ujud pemerintahan Islam. Nak tunggu pe lagi. Haaaaa... baru ingat! Nak minta kebenaran PKR & DAP(Fuck) dulu kn. Tunggu sampai mampus ler...
PAS kene bergerak sendiri demi Islam. Macam Nabi Muhammad, ade die bersekutu dengan mane2 musyrikin untuk bina Negara Islam? ADE tak?
Tolong jawab.
Gua memang bebal denagn PAS bile pakat ngan PKR (Majoriti BLACK) & DAP(Fuck). Hilang respek gua kat Tok2 guru & ulama2 PAS.

Anonymous said...

gengkilangspeak.... wa rasa elok lu study dulu la tentang sirah ni..... wa rasa lu ni cetek lagi ilmu politik.....

-abanghensem