Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Nov 29, 2009

Boikot PAS di Seputeh, bukan di Perak.

Oleh : AdukaTaruna

Sebelum timbul kekeliruan, kempen boikot PAS bagi menuntut Hasan Ali dipecat hanya di Seputeh sahaja seandainya berlaku PRK di sana. Hujah2nya telah diberikan. Cuma menanti waktu rasmi sahaja untuk forum tour.

Tetapi BOIKOT PAS TIDAK BERLAKU seandainya terjadi PRN (pilihanraya negeri) atau PRK (pilihanraya kecil) di Perak, seandainya berlaku. Hujah2nya lu orang fikirlah sendiri. Tak dapat, tanya. Nanti gengkilangspeak tolong jawabkan.

3 comments:

Kolenal Mat said...

Haaaaa, kelakor, kalau di Seputih pun bukan ko pergi pun. Seputih kan negeri Kedah PAS yang perintah, kamu pulak orang PKR yang disuruh melemahkan PAS.

Isk...isk...aku sangat mengenali kamu , tapi kamu yang melupai aku.kahhh...kah...kah...

Anonymous said...

boikot? sori la tak minat

aku lebih minat tengok umno kalah

tak kira le yg kalahkan tu pro Ug ke apa. janji umno kalah

fakap lu AT

Anonymous said...

apa barang lu AT nk suruh boikot PRK seputih...ko ni org PKR yg perangainya lebih umno dari umno...aku suka lagi tgk umno tergolek dog kat PRK nnti....pegi mamposss lah lu AT...