Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Nov 7, 2009

Bidio Seminar Khas yang sempat gua rakam dari tenet.

video

Tapi serius ma... gua follow dari tenet tadi, melihat; stendet perwakilan dalam mendapatkan kaizen adlah tahap Melayu ma. So, PAS akan kekal begini untuk mengharungi PRU13 kelak di mana; pada ketika itu fenomena ASAL BUKAN UMNO tidak lagi menjadi penentu.

Apa yang boleh kita sebagai golongan muda buat? Ialah merakamkan satu sejarah untuk bukti kepada generasi depan, supaya kita terkecuali dari penghinaan mereka.

PROJEK LANGGAR HADI tekad dilaksanakan tahun depan!

11 comments:

Anonymous said...

bro aduka.. mc na nk tgk seminar ni live? bg la lnik,plz

Anonymous said...

http://webtv.pas.org.my/v2/index.php?option=com_content&view=article&id=12&Itemid=33

Anonymous said...

Memang takkan berjaya, Seminar ka EGM ka Mesyuarat Khas ka, Tindakan Disiplin ka, sebab selagi masing2 bertindak maki2, kutuk mengutuk dalam dunia maya sampai ke sudah takkan berjaya selagi bukan dengan cara yang Allah redha. Pk balik dengan cara buruk memburukkan, adu domba, keji mengeji nie ingat Allah nak redha walau kamu di pihak yang benar?? Kalau Allah tak redha cara tuh, dia nak bagi kebenaran/kemenangan berpihak pada kamu?? Bermimpilah sampai ke sudah takkan jadi punya, sehebat mana pun berhujah selagi mana dipenuhi emosi, dipenuhi dendam dan kata2 memburukkan seseorang,percayalah takkan berjaya.

Proses menukar kepimpinan ingat boleh berlaku sekelip mata?? Macam PAS nak harapkan Hudud/ Negara Islam tertubuh sekelip mata?? Perlu amik jangkasa masa berpuluh tahun tah ke beratus tahun.
Jangan mimpilah. Kalau kamu nak ubah kepimpinan PAS yang dah lama sebati dengan mengangkat kepimpinan ulama, kamu ingat akan berlaku sekelip mata? Maki2 dalam blog kemudian harap it happen like that?? Orang2 yang anti kepimpinan ulama nie kena aktif dlm parti, kamu kena jadi majoriti dlm perwakilan, kamu kena jadi majoriti dlm ahli PAS, majoriti orang2 penting. Bila dah ramai puak anti kepimpinan ulama nie, adakan pemilihan dan kepimpinan akan jadi milik kamu. Bukan dengan jalan maki sana sini, macam budak bebal kemudian harap semuanya berubah sekelip mata. Bertindaklah, bukan setakat air liur sahaja, bertindaklah jangan jadi 'lembap'.

Anonymous said...

lancahoww nenek lu la AT

rosmah mansor dah bagi lu penyedap ke?

anjing umno

Anonymous said...

GUA MAMAT KELANTAN.

GUA WARNING SAMA ABU AKAR CHIK.

JUMPA LU, GUA LUDAH ATAS MUKA.

MEMANG PATUT KERETA DIA KENA BALING KAT BAGAN PINANG.

Anonymous said...

Umat ISLAM sedang menderita di seluruh dunia,begitu ramai org islam yg tidak mengamalkan islam dalam kehidupan mereka,dan begitu ramai org islam meningalkan perintah ALLAH swt yg terbesar iaitu solat,yg dilakukan dgn cara yg betul,cara yg ditunjukan oleh NABI saw,iaitu secara berjemaah dimana azan dilaungkan.Tanpa kita sedari atau tidak,Rata2 org islam sedang bergerak,melangkah menuju ke neraka ALLAH swt.Tapi kita masih lagi leka dgn perkara2 yg membawa kerugian dan perpecahan umat.Kita lupa tentang cita2 NABI saw dan maksud kita dihantar diatas dunia ini.jesteru dari itu,mari lah kita sama2 bermuhasabah diri kita masing2,agar kita dapat melihat kelemahan dan keburukan yg ada dalam diri kita,dan berusaha utk memperbaikinya dgn meningkat IMAN dan TAQWA dalam

Hanz_Azdi said...

aku agak dah...memang meragukan...& tak ke mana seminar camni kalau semua/kebanyakan tak serius menghalusi masalah dalaman PAS. Buang masa.

personally, ni dah 1 penghinaan kpd TGNA.

lagu ni, biaq pi hangpa la..nak melingkup ka apa ka.

hehe

Anonymous said...

Adukataruna,
Malam kelmarin gua sudah tulis dalam blogg lu - seminar ni adalah untuk buang masa dan tenaga serta wang saja. Seminar ni bertujuan(sebenarnya) nak tunjuk pada ahli-ahli PAS seluruh negara,siapa dewasa ini yang berkuasa dan ada power diIbu Pejabat PAS.Itu saja,tak lebih dari itu.Hasil? Kosong.
Allah punya kuasa,pembentang kertas kerja merumuskan gulungan ini punya otak Abad ke17.Ha! Padan muka.Geng ni boleh tipu orang Trengganu tapi tak boleh tipu 2 orang ahli akedemik ni.

Anonymous said...

Masih banyak daki UMNO dalam PAS. Cara berfikir sebiji macam UMNO. Cara bekerja sebiji macam kakitangan kerajaan UBN. Macam mana hendak ada stendet kaizen.

uma said...

ADA YG gegar berkata
"rela kalah asalkan islam menang.."

tp nak undur diri pon x mampu
disaat x menang lg tu..
klu disaat menang
lg lah kemaruk jawatan...haha

Anonymous said...

HANYA YANG BUTA WARNA JE NAMPAK HIJAU NGAN BIRU SAMA....