Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Nov 7, 2009

Akhirnya usaha team ulama dan team Terengganu berhasil.


Tindakan talak tiga amalan Pas melampau

Jangan cerai lompat parti

Bai'ah talak tiga lama wujud di kalangan Pas

Silap besar kalau 'tekan' Hadi

Aziz Bari biadab - Pemuda Pas

Hadi berjaya mengukuhkan kedudukan

Tindakan talak tiga amalan Pas melampau

Bai'ah Pas tak munasabah - Shahrizat


"Aduka, kenapa rujuk akhbar musuh?"

"Bodoh. Lu bandingkan pengaruh Utusan dengan pengaruh Harakah lu terhadap majority Melayu di Malaysia."

5 comments:

Anonymous said...

syabas geng hadi, pas ni pru 13 bn akan terus berkuasa dan kita bersiaplah untuk menanti kenaikan harga minyak da barang2

TEKONG DARAT said...

aku benci ngan orang tua2 yg nak dihormati tapi buat kerja yg tak terhormat...
ingat2 laa pas, takde pekerja korang nanti PRU13...
aku tak ngundi...
pilih BN rakyat susah, pilih PAS, adun besar kepala(maklum laa, baru merasa kuasa)...
baik tak pangkah mana2...
aduka, lu jadi calon laa...
aku pangkah lu

Anonymous said...

Jangan mengkritik pemimpin. Mengkritik pemimpin tanda tiada wala' kepada pemimpin. Serbagai ahli, ikut sahajalah apa pemimpin kata dan apa pemimpin mahu, hatta membawa PAS masuk BN sekalipun. Apa yang ahli tahu. Pemimpin tahu apa yang ahli tidak tahu. Sebab itu mereka menjadi pemimpin.

Oleh itu, usahlah mengkritik TGHH, MA, NMI, ABC, NHT dan sebagainya. Apa yang mereka lakukan ialah untuk kebaikan PAS. PAS akan lebih berjaya apabila berada bersama UMNO dalam BN. Masa depan PAS sangat cerah dalam BN.

Usaha-usaha team yang dimaksudkan berhasil sepenuhnya apabila PAS menyertai BN 2010/2011

Anonymous said...

Sorang kata Nik Aziz tua dan nyanyuk...soran lagi kata Hj Hadi lembap dan dah hilang stim...sama aja dua2nya pengikut...org kata kat kamu takleh...kamu kata kat orang takpa...lepas nie lingkup p dua2 kumpulan nie ... biaq org lain semua tepuk tangan...ulama sama ulama pun takleh bincang elok2 ... Nik Aziz vs Hadi ...Asri vs JAIS, PGSM, YADIM, JAKIM...mangkuk betoi semua nie...

Anonymous said...

Hentikanlah kerja membuat fitnah yang diada-adakan ini kerana memfitnah mendatangkan mudarat yang lebih besar dan seperti menempah tempat dineraka.jangan dikarang berita yang belum pasti.selagi berita itu disebarkan maka saham dosa akan dapat kepada penulisnya.