Skip to main content

Akhirnya usaha team ulama dan team Terengganu berhasil.


Tindakan talak tiga amalan Pas melampau

Jangan cerai lompat parti

Bai'ah talak tiga lama wujud di kalangan Pas

Silap besar kalau 'tekan' Hadi

Aziz Bari biadab - Pemuda Pas

Hadi berjaya mengukuhkan kedudukan

Tindakan talak tiga amalan Pas melampau

Bai'ah Pas tak munasabah - Shahrizat


"Aduka, kenapa rujuk akhbar musuh?"

"Bodoh. Lu bandingkan pengaruh Utusan dengan pengaruh Harakah lu terhadap majority Melayu di Malaysia."

Comments

  1. syabas geng hadi, pas ni pru 13 bn akan terus berkuasa dan kita bersiaplah untuk menanti kenaikan harga minyak da barang2

    ReplyDelete
  2. aku benci ngan orang tua2 yg nak dihormati tapi buat kerja yg tak terhormat...
    ingat2 laa pas, takde pekerja korang nanti PRU13...
    aku tak ngundi...
    pilih BN rakyat susah, pilih PAS, adun besar kepala(maklum laa, baru merasa kuasa)...
    baik tak pangkah mana2...
    aduka, lu jadi calon laa...
    aku pangkah lu

    ReplyDelete
  3. Jangan mengkritik pemimpin. Mengkritik pemimpin tanda tiada wala' kepada pemimpin. Serbagai ahli, ikut sahajalah apa pemimpin kata dan apa pemimpin mahu, hatta membawa PAS masuk BN sekalipun. Apa yang ahli tahu. Pemimpin tahu apa yang ahli tidak tahu. Sebab itu mereka menjadi pemimpin.

    Oleh itu, usahlah mengkritik TGHH, MA, NMI, ABC, NHT dan sebagainya. Apa yang mereka lakukan ialah untuk kebaikan PAS. PAS akan lebih berjaya apabila berada bersama UMNO dalam BN. Masa depan PAS sangat cerah dalam BN.

    Usaha-usaha team yang dimaksudkan berhasil sepenuhnya apabila PAS menyertai BN 2010/2011

    ReplyDelete
  4. Sorang kata Nik Aziz tua dan nyanyuk...soran lagi kata Hj Hadi lembap dan dah hilang stim...sama aja dua2nya pengikut...org kata kat kamu takleh...kamu kata kat orang takpa...lepas nie lingkup p dua2 kumpulan nie ... biaq org lain semua tepuk tangan...ulama sama ulama pun takleh bincang elok2 ... Nik Aziz vs Hadi ...Asri vs JAIS, PGSM, YADIM, JAKIM...mangkuk betoi semua nie...

    ReplyDelete
  5. Hentikanlah kerja membuat fitnah yang diada-adakan ini kerana memfitnah mendatangkan mudarat yang lebih besar dan seperti menempah tempat dineraka.jangan dikarang berita yang belum pasti.selagi berita itu disebarkan maka saham dosa akan dapat kepada penulisnya.

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen berbentuk fitnah, ugutan dan ancaman akan dipadam. Segala tulisan komen adalah tanggungjawab pemberi komen. Blog ini tidak bertanggungjawab keatas komen-komen diruangan ini.

Popular posts from this blog

Betul ke Islam yang kau anut?

Betul ke versi Islam yang kau anut sekarang ni? KALAU KAU NAK VERSI PENUH BERVIDEO, KLIK SINI: https://youtu.be/KmJOEreKp6o Sekarang abam nak bagi anti thesis kepada thesis yang dah establish sekarang ini. Bila ada yang kemukakan hujah balas, akan ada spark ilmu yang dapat dikutip dan dinilai. Islam sekarang ni banyak versi. Nak2 pula versi politik parti. Kecilkan lagi skop, Dulu UMNO kafir, kekalkan perlembagaan kafir adalah kafir, tak boleh bayar zakat pada ulul amri yang tak laksanakan hudud. Macam2. Naratif dan kebentukan agama itu bergerak ikut survival parti politik. Kita ambil skop besar. Begitu juga kumpulan Islam selepas Muawiyah-Aishah memerangi ulul amri Ali as. Kumpulan2 berkembang dan terus berperang merebut kaabah. Dapat kaabah, dapatlah pengaruh agama. Dalam proses peperangan, pergaduhan merebut pengaruh itu, kau bayangkan berapa banyak hadis, naratif, kata2 mutiara, kitab2, fatwa2, pandangan2 telah dicipta. Untuk dapatkan pengaruh. Sama macam abam cakap dalam skop n

Ulasan gua PRK Kajang

Try ulas buat kali terakhir untuk PRK Kajang. Ini pendapat gua atas premis perbahasan yang boleh ditolak. No prob. Small matter. 1. Gua menolak logik MB, Putrajaya, Mahathir vs Najib, tangisan Rafizi, bla bla sebagai alasan PRK Kajang. Sebenarnya, pendapat gua, kehadiran Anwar secara rasmi dalam DUN Selangor adalah satu mandat tanpa rasmi mengambil Pengerusi PKR negeri Selangor dari Azmin. Di Selangor, wujud ketidak selarasan kuasa. MB vs pengerusi negeri. Seumpama MB Kelantan adalah Nik Amar. Tapi PJ Kelantan adalah Husam. Anwar tak berani mengambil pengerusi negeri dari Azmin secara rasmi. Sebabnya banyak spekulasi. Azmin ada 12 orang yang akan lompat / bebas, Azmin ada video, Azmin ada fail, anak Azmin ada DNA Anwar (hujah seks UMNO) bla bla bla. Sidang media Azmin pun menyaksikan kenyataan berunsur sinis. Seperti Anwar bukan sahaja diperlukan di Kajang, tetapi dunia seperti Timur Tengah (Malaysiakini). Dengan Anwar di dalam DUN Selangor, maka pengimbangan berlaku antar

E wallet rupanya voucher potongan harga.

Abam setuju imbuhan wang bagi galakkan rakyat buat sesuatu. Macam download app untuk mudahkan kerajaan. Untuk kesejahteraan rakyat sendiri. Ianya sama macam paksa bayar wang (saman) bagi galakkan rakyat JANGAN buat sesuatu. Tapi pundek apakah imbuhan dalam bentuk potongan harga ini?   Ada si bangang kata e wallet PH dulu bangang sebab ada tarikh luput. Tarikh luput la sebab nak galakkan download dan guna e wallet. Pengguna dan peniaga. Bukan suh simpan RM30 tu dalam almari macam Armada. Tapi, ini lebih bangang. Imbuhan dalam bentuk potongan harga. Bagi jer la terus. Dia beli barang apa pun bernilai RM50.