Skip to main content

Akhirnya : Nasha-Hasan memohon maaf.

Anggota Parlimen PAS dari Shah Alam, Khalid Abdul Samad mengakui kesilapan beliau mengeluarkan kenyataan baiah atau sumpah taat setia yang turut memberi kesan kepada wakil rakyat PAS. 

Beliau yang kesal dengan kenyataan yang dilakukannya kerana mengesahkan kewujudan amalan Baiah cerai talak tiga ke atas wakil rakyat PAS, bagaimanapun enggan menarik balik kenyataan tersebut.

"Dengan itu, isu tersebut saya anggap selesai dan tidak berbangkit lagi. Saya mengakui kesilapan saya mendedahkan Baiah kerana ia antara saya dengan Allah.

"Saya sepatutnya tidak berbuat demikian dan seharusnya mendiamkan diri," katanya kepada pemberita pada sidang akhbar di lobi Parlimen, di sini hari ini.

Comments

  1. AT,, tolong warwar kan dalam blog ekau,,, 18 Nov Nizar datang di Kg Solomak,,,,, !!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. Kempen up'kan DS Ir Nizar jadi Presiden PAS..AT

    ReplyDelete
  3. boleh kerat bulu hidong Rosmah la klu Nasha ngan Hasan Ali akui silap dan minta mahap.......

    ~KOPI JANDA

    ReplyDelete
  4. Setan ko AT hahahaha. Tajuk dgn kandungan tak sama langsung. Er biasala sesetengah ulama dan pemimpin utama PAS mana pandai minta maaf, nanti kalau minta maaf org dah tak wala' hehehe. TGNA je minta maaf bila buat kesilapan, heran btul pemimpin PAS lain yang jwtn lbh kecil tak reti minta maaf hihihihih

    ReplyDelete
  5. Bhai...

    Hahahaha.... Khalid Samad lagie yang mintak maap.. hahahaha...

    Gua pon nak mintak maap la... pasai gua pitnah 1PAS ... hahaha

    ReplyDelete
  6. gua pun sama nak minta maap sebab gunting serban hadi
    wargkakakaka

    {kopi duda}

    ReplyDelete
  7. wa rasa si Nash akan mintak maaf.... bila dekat² nak PRU13 nanti...

    -abanghensem

    ReplyDelete
  8. dekat2 PRU 13 baru nak minta maaf? hahaha! jgn harap rakyat akan terpedaya.. :)

    http://unitmediasiber.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. aku sedang berdiri di hadapan kedai nombor ekor. persepsi masyarakat yg melihat beranggapan yg aku sedang/baru lepas beli nombor ekor,walhal aku seorg islam.Salah org yg mempunyai persepsi begitu atau salah aku?Atau aku memang bersalah sbb menganggap org mempunyai persepsi sebegitu terhadap aku?atau knp tidak aku berdiri saja di hadapan kedai lain yg ada disitu utk menjauhkan persepsi buruk terhadap aku?jika aku mmg membeli nombor ekor,masihkah ada persepsi buruk terhadapku jika aku berdiri dihadapan kedai yg 'halal'?Mengurus persepsi org memang susah.Tp itulah saat akhir dalam menentukan menang kalah dlm pilihanraya.tak kira aku memang beli nombor atau tak,tempat aku utk mengundang pelbagai persepsi perlu ditentukan dgn cermat agar aku dilihat hensem, bijak dan yg penting sekali BAIK tahap gaban.

    ReplyDelete
  10. Boleh dia buat muka dek je dengan kekacauan yang dia mulakan.

    ReplyDelete
  11. salam.

    roadshow hasan ali di selangor yg membongkarkn baiah talak tiga.

    saya mendengar sendiri ucapan hasan ali di markas simpang lima sungai besar sehari sebelum seminar memperkasakan pas.

    ReplyDelete

Post a Comment

Komen berbentuk fitnah, ugutan dan ancaman akan dipadam. Segala tulisan komen adalah tanggungjawab pemberi komen. Blog ini tidak bertanggungjawab keatas komen-komen diruangan ini.

Popular posts from this blog

Betul ke Islam yang kau anut?

Betul ke versi Islam yang kau anut sekarang ni? KALAU KAU NAK VERSI PENUH BERVIDEO, KLIK SINI: https://youtu.be/KmJOEreKp6o Sekarang abam nak bagi anti thesis kepada thesis yang dah establish sekarang ini. Bila ada yang kemukakan hujah balas, akan ada spark ilmu yang dapat dikutip dan dinilai. Islam sekarang ni banyak versi. Nak2 pula versi politik parti. Kecilkan lagi skop, Dulu UMNO kafir, kekalkan perlembagaan kafir adalah kafir, tak boleh bayar zakat pada ulul amri yang tak laksanakan hudud. Macam2. Naratif dan kebentukan agama itu bergerak ikut survival parti politik. Kita ambil skop besar. Begitu juga kumpulan Islam selepas Muawiyah-Aishah memerangi ulul amri Ali as. Kumpulan2 berkembang dan terus berperang merebut kaabah. Dapat kaabah, dapatlah pengaruh agama. Dalam proses peperangan, pergaduhan merebut pengaruh itu, kau bayangkan berapa banyak hadis, naratif, kata2 mutiara, kitab2, fatwa2, pandangan2 telah dicipta. Untuk dapatkan pengaruh. Sama macam abam cakap dalam skop n

Ulasan gua PRK Kajang

Try ulas buat kali terakhir untuk PRK Kajang. Ini pendapat gua atas premis perbahasan yang boleh ditolak. No prob. Small matter. 1. Gua menolak logik MB, Putrajaya, Mahathir vs Najib, tangisan Rafizi, bla bla sebagai alasan PRK Kajang. Sebenarnya, pendapat gua, kehadiran Anwar secara rasmi dalam DUN Selangor adalah satu mandat tanpa rasmi mengambil Pengerusi PKR negeri Selangor dari Azmin. Di Selangor, wujud ketidak selarasan kuasa. MB vs pengerusi negeri. Seumpama MB Kelantan adalah Nik Amar. Tapi PJ Kelantan adalah Husam. Anwar tak berani mengambil pengerusi negeri dari Azmin secara rasmi. Sebabnya banyak spekulasi. Azmin ada 12 orang yang akan lompat / bebas, Azmin ada video, Azmin ada fail, anak Azmin ada DNA Anwar (hujah seks UMNO) bla bla bla. Sidang media Azmin pun menyaksikan kenyataan berunsur sinis. Seperti Anwar bukan sahaja diperlukan di Kajang, tetapi dunia seperti Timur Tengah (Malaysiakini). Dengan Anwar di dalam DUN Selangor, maka pengimbangan berlaku antar

E wallet rupanya voucher potongan harga.

Abam setuju imbuhan wang bagi galakkan rakyat buat sesuatu. Macam download app untuk mudahkan kerajaan. Untuk kesejahteraan rakyat sendiri. Ianya sama macam paksa bayar wang (saman) bagi galakkan rakyat JANGAN buat sesuatu. Tapi pundek apakah imbuhan dalam bentuk potongan harga ini?   Ada si bangang kata e wallet PH dulu bangang sebab ada tarikh luput. Tarikh luput la sebab nak galakkan download dan guna e wallet. Pengguna dan peniaga. Bukan suh simpan RM30 tu dalam almari macam Armada. Tapi, ini lebih bangang. Imbuhan dalam bentuk potongan harga. Bagi jer la terus. Dia beli barang apa pun bernilai RM50.