Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Nov 10, 2009

Akhirnya : Nasha-Hasan memohon maaf.

Anggota Parlimen PAS dari Shah Alam, Khalid Abdul Samad mengakui kesilapan beliau mengeluarkan kenyataan baiah atau sumpah taat setia yang turut memberi kesan kepada wakil rakyat PAS. 

Beliau yang kesal dengan kenyataan yang dilakukannya kerana mengesahkan kewujudan amalan Baiah cerai talak tiga ke atas wakil rakyat PAS, bagaimanapun enggan menarik balik kenyataan tersebut.

"Dengan itu, isu tersebut saya anggap selesai dan tidak berbangkit lagi. Saya mengakui kesilapan saya mendedahkan Baiah kerana ia antara saya dengan Allah.

"Saya sepatutnya tidak berbuat demikian dan seharusnya mendiamkan diri," katanya kepada pemberita pada sidang akhbar di lobi Parlimen, di sini hari ini.

14 comments:

Pak Oncu said...

AT,, tolong warwar kan dalam blog ekau,,, 18 Nov Nizar datang di Kg Solomak,,,,, !!!!!!!!

Hanz_Azdi said...

Kempen up'kan DS Ir Nizar jadi Presiden PAS..AT

Anonymous said...

boleh kerat bulu hidong Rosmah la klu Nasha ngan Hasan Ali akui silap dan minta mahap.......

~KOPI JANDA

Anonymous said...

Setan ko AT hahahaha. Tajuk dgn kandungan tak sama langsung. Er biasala sesetengah ulama dan pemimpin utama PAS mana pandai minta maaf, nanti kalau minta maaf org dah tak wala' hehehe. TGNA je minta maaf bila buat kesilapan, heran btul pemimpin PAS lain yang jwtn lbh kecil tak reti minta maaf hihihihih

C++ said...

Bhai...

Hahahaha.... Khalid Samad lagie yang mintak maap.. hahahaha...

Gua pon nak mintak maap la... pasai gua pitnah 1PAS ... hahaha

Anonymous said...

gua pun sama nak minta maap sebab gunting serban hadi
wargkakakaka

{kopi duda}

Anonymous said...

wa rasa si Nash akan mintak maaf.... bila dekat² nak PRU13 nanti...

-abanghensem

Media Cyber said...

dekat2 PRU 13 baru nak minta maaf? hahaha! jgn harap rakyat akan terpedaya.. :)

http://unitmediasiber.blogspot.com/

M.H.A Hamzah said...

aku sedang berdiri di hadapan kedai nombor ekor. persepsi masyarakat yg melihat beranggapan yg aku sedang/baru lepas beli nombor ekor,walhal aku seorg islam.Salah org yg mempunyai persepsi begitu atau salah aku?Atau aku memang bersalah sbb menganggap org mempunyai persepsi sebegitu terhadap aku?atau knp tidak aku berdiri saja di hadapan kedai lain yg ada disitu utk menjauhkan persepsi buruk terhadap aku?jika aku mmg membeli nombor ekor,masihkah ada persepsi buruk terhadapku jika aku berdiri dihadapan kedai yg 'halal'?Mengurus persepsi org memang susah.Tp itulah saat akhir dalam menentukan menang kalah dlm pilihanraya.tak kira aku memang beli nombor atau tak,tempat aku utk mengundang pelbagai persepsi perlu ditentukan dgn cermat agar aku dilihat hensem, bijak dan yg penting sekali BAIK tahap gaban.

Evelyn said...

hehe. suka komen m h hamzah kat atas nih.

Lyn said...

Boleh dia buat muka dek je dengan kekacauan yang dia mulakan.

Lyn said...

Pak Oncu, KJ ado datang Selomak tak?

Anonymous said...

salam.

roadshow hasan ali di selangor yg membongkarkn baiah talak tiga.

saya mendengar sendiri ucapan hasan ali di markas simpang lima sungai besar sehari sebelum seminar memperkasakan pas.

Lyn said...

bongkar jangan tak bongkar