Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Oct 17, 2009

PAS perlu jadi kerajaan yang ditunggu - Hadi





Party haruslah mempunyai BUDAYA KERJA kerajaan yang ditunggu? Cerita kencang. Bentang kitab terer. Hdis dalil berabuk. Tapi praktikal hancuss. Party nyaris2 pecah sampai 10 MP PAS terpaksa sign surat akujanji pun dia boleh buat bodo. Barua punya ulama. Serupa keldai.

Bila dah kena tinggal dek India Bagan Pinang, baru up cerita KPP disegerakan jadi Dewan. Lepas tu, tido balik. Sibuk jaga jemaah ulama antarabangsa, tapi nak jadi Presiden party Malaysia. Semua nak jadi. Postmortem pun seminggu lebih dah nih.

Bangang punya ahli PAS. Intelek takda langsung.

6 comments:

Anonymous said...

PAS telah ditunggu lebih 52 tahun untuk menjadi kerajaan.
Parti parti yang lain tak boleh pakai dan jangan kita campuradukkan dengan perjuangan PAS.
Telah terbukti semua kaum dan agama menyokong PAS.

- Ahli PAS Selangor

hussin said...

aduka,

kalau ya pun, janganlah ko longgokkan ahli pas dalam "Bangang punya ahli PAS. Intelek takda langsung."

wa langsung tak geng ngan grup "strategi mengelakan provokasi."

ko tengok sendiri la, presiden berucap kat mana. kat GANU. kubang LEMBIK. kot ya pun, carilah tempat yang ngam ngan program. manir tu kawasan siapa?

"kerajaan yang ditunggu"? perasan lak. tapi tindakan semua songsang. tak tahulah wa, kot ada "mesej" tertentu. mungkin ganu yang disasar. light at the end of "pertemuan dalam gelap."

Anonymous said...

Pas ni parti King Maker. Hang apa tahu?

Shannaro said...

wa dah nampak sikit2 strategi hadi. lu pakai kepala otak lu je. bagus jugak lu nye idea. tp lu jenis lembab gak nak baca strategi org len. wakaka

Anonymous said...

Hadi kata umno bergantung pd tongkat d manir walhal pas dah 7 tahun dok tongkat hadi.jasa pas pada hadi lebih besar dpd jasa hadi pd pas.buang masa pas dok pelihara hadi.ulama buta strategi.pemalas tahap gaban.

hussin said...

hadi$ hand$ are tied. na$ha'$ too. tied by $topa'$ hand$.