Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Oct 5, 2009

Gua percaya Azeez benar.


Oleh : AdukaTaruna

Gua percaya Azeez benar, sebab kulit gelap susah nak dilihat lebam. Haha. Dulu gua pernah bertumbuk. Lawan gua kulit cerah, gua pulak gelap sket. Masa dulu menang kalah dikira berdasarkan lebam. Sebab gua tak nampak sangat lebam, maka, gua menang lah. Tak caya? Cuba suruh Nizar bertumbuk dengan Azeez.. mesti Nizar kalah.

Gua percaya penumbuk2 Azeez adalah pemilik ilmu silat tahap dalaman. Gila kau. Lepas kena pukul takda benda. Siap boleh jumpa Salahuddin lagi, buat pc lagi. Menjelang sehari terus kena pakai penyokong tengkuk tu. Bermakna itu pukulan dalaman. Cuma tidak dipastikan sama ada collar tu dipakai sebab ditumbuk atau menyokong tengkok yang gemok.

Gua percaya Azeez sebenarnya membantu PAS. Kerana wayang tak munasabahnya membuatkan tentera meluat. Gile kau, tentera adalah ahli dalam benda-benda kecederaan ni, sebab persekitaran diorang adalah lasak. Hasil wayang bangang ni :

1. Meluat tentera meningkat.
2. Meluat pengundi non Melayu meningkat.

Cuma gua sangat2 memahami, skrip wayang Azeez dalah dari madrasah yang sama dengan skrip wayang Anwar. Madrasah UMNO maa..... tak percaya? Jika ditekan dengan lebih lagi, Azeez akan membuatkan media menyiarkan gambarnya menggunakan kerusi roda.

Lu kerat jari abanghensem kalau tak caya.

22 comments:

Paksu said...

Kesian aci azzez.....mai kita doa dia cepat sembuh agar boleh tolong kempen ISA. Kalau tak mau lega juga mai sini kita p jumpa bomoh siam pulak.......banyak2 doa pasai lani musim orang ternama dok kena panggil p sana......nauzubillah panjangkanlah umur dia biar dan bertaubat

mr edz said...

aku ingat dia ni kena pukul dengan jin ni.. ke jin lu yang pukul

Anonymous said...

seperti biasa..pihak pembangkang mesti cakap wayang punya...

Anonymous said...

oii oii oii apa lak jari wa jadi taruhan.... abis tu wa nak korek idong ngan apa??? ....

- abanghensem

Anonymous said...

seperti biasa..pihak kerajaan mesti cakap betul punya...

uma said...

wa ingat lu yg tumbuk mamat tu...haha

baik tul diaorg
kene tumbuk x melawan pon..
jenis bdk baik...hahaha

SearchForHeaven said...

aku rasa kena bakar ni, bukan kena tumbuk, patut cakap jadi hangus, bukan lebam..
wakakakaka..

yoy said...

orang islam bodoh macam babi. patut mati punya agama. muslim semua otak kering. cipta nama bodoh ada lah.

Boleh said...

Because Chinese race is a superior race than a inferior malay race.

Chinese race vs malay race -

Usually

Skin - malay race is much blacker.

Brain (IQ) - malay race is much more low.

Face - malay race is much uglier.

Height - malay race is much smaller.

Physical ability - malay race is much more inferior.

Such truth may know you too who is a malay race.

All thing is because a malay race is very inferior than a Chinese race.

killer said...

Pukimak punya melayu anjing berotak babi.
Kalau betul2 semua Cina India balik ke negara masing2 lagi senang bagi mereka bomb malaysia terutamanya semenanjung.
Selepas semua kaum Cina India balik, Cina India kerajaan boleh hantar berjuta2 askar Cina askar India & atomic bomb bagi hapuskan semua melayu anjing tanpa seekor pun hidup.
Lepas tu 'kaum melayu' tidak akan wujud lagi di muka bumi dan buku sejarah. Baguslah!

vesewe said...

Got NEP, you complain! Abolish NEP, you make noise!

Become Ali Baba, you lament! Ask you to work hard, you don't want!

And you keep on blaming other communities for everything!

"Pathetic" is the word my malay friends!

kentanjim said...

Never mind, because UMNO already brought us disaster for last 30 years! No one would be worst than this.

coolooc said...

Malaysians must wake up now and kick BN out from the federal government. If Malaysians dreaming about BN can change, it will be a disaster for Malaysia. I don't want to mention all the wrongdoings of BN - it will be a long list that this page will never able to feed in.

Anonymous said...

ko ingat ko kutuk melayu kita percaya yang ko nie bukan melayu ker? aku tau ko melayu...silap haribulan ko SB...ko ingat ko ckp melayu babi dah buatkan ko nie di iktiraf sebagai bukan melayu dan kita yang melayu nie meletup...balik tadika and belajar cara nak berlakon dulu..killer said konon...pegecut!!

cicitHJHASSANu said...

kahkahkahkah....kahak tuih!!!

perompak harta rakyat said...

Saya ahli PAS seumur hidup yang bernama Saifool Buhari Al-Suntuti ingin membuat pengakuan terbuka kepada seluruh rakyat Malaysia terutamanya para pengundi Bagan Pinang bahawa saya dan 8 orang lagi sahabat PAS yang juga ahli seumur hidup telah diupah oleh Anwar Ibrahim sebanyak RM 1 juta supaya memukul, menumbuk, mengkarate dan menerajang dato' Abdool Azeez sebanyak 20 kali tepat tidak kurang tidak lebih supaya umno kalah teruk di Bagan Pinang.... Biarlah saya jelaskan secara terpeinci cara-cara serangan yang kami lakukan....

1) 5 kali saya dan 8 orang kawan saya tumbuk di perut sehingga mengakibatkan kedua-dua buah pinggang beliau gagal berfungsi.... masa depan beliau kini amat gelap kerana terpaksa bergantung hidup pada mesin dialisis.......

2) 5 kali saya dan 8 orang kawan saya karate dibahagian tengkuk mengakibatkan tengkuk beliau patah dan terpaksa dibalut dengan alat penyokong tengkuk untuk mengurangkan kesakitan yang amat sangat pada bahagian itu...

3) 5 kali saya dan 8 orang kawan saya telah menendang bahagian mulut sehingga mengakibatkan beliau pening-pening dan loya tekak rasa nak muntah macam ibu-ibu yang sarat mengandung...

4) Dan akhir sekali kami bersembilan menerajang kedua-dua belah kaki dato Abdul Azeez juga sebanyak 5 kali hingga mengakibatkan beliau lumpuh dan mengalami kecatatan kekal seumur hidup iaitu tidak dapat berjalan buat selama-lamanya dan terpaksa menggunakan kerusi roda untuk bergerak....

Jadi semua sekali 4 Teknik Serangan x 5 Jumlah Serangan = 20 kali pukulan total... dan ilmu kebatinan yang kami pelajari dari Hadi Awang membolehkan mangsa serangan kami mengalami kecederaan serius selang 24 jam.... ini amat penting kerana kalau mangsa mengalami kecederaan on the spot, kami mungkin disumbat dalam ISA....

Tujuan kami membuat Surat Pengakuan Terbuka ini adalah untuk mendedahkan siapa dalang sebenar kejadian memukul dato Abdool Azeez ini... kami juga telah berasa menyesal kerana memukul tokoh penjuang bangsa yang hebat dan terkenal seluruh dunia macam dato abdul aziz ni,

lain kali kalau Anwar Ibrahim mahu mengupah kami RM 1 Juta lagi untuk memukul mana-mana pemimpin umno yang telah banyak berjasa pada negera tercinta ni, kami tak mau terima.....

tapi kalau Anwar Ibrahim mahu bayar kami RM 2 Juta atau lebih..... eeerrrr.... mungkin kami boleh pertimbangkan....

Ikhmal & Izzatul said...

mantap lah ko perompak harta rakyat..
alang-alang dh dapat sejuta dari anwar napa tak debik bagi TKO betul. setakat blood pressure 68/96 dah kecuh..

Anonymous said...

Kena pukulan dari gaban

Putra Al-Maliki said...

Editor, sila tapis segala komen sebelum dikeluarkan... Banyak sangat komen mengarut dan mencarut...

Shannaro said...

apa barang lu suruh ostad duka tapis komen mcarut... dia sendiri pun bahasa mcm siot..wakaka namsohai..

perunding said...

relaks lah
aziz tu buat helah nak dapat mc.

apa kerja dia ekk..

sanggup dia berlakon ke tahap tak logik..

kesian jugak tengok ada puak dlm kelompok pengundi umno boleh percaya ekk..

kesimpulannya..pastikan anak anda belajar dan celik ilmu,celik IT,celik huruf,celik politik.

bagilah anak2 makan supplement kalau terpaksa utk tingkatkan iq pengikut umno.

Unknown said...

餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 關島婚禮 關島蜜月 花蓮民宿 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 產後護理之家 月子中心 坐月子中心 坐月子 月子餐 銀行貸款 信用貸款 個人信貸 房屋貸款 房屋轉增貸 房貸二胎 房屋二胎 銀行二胎 土地貸款 農地貸款 情趣用品 情趣用品 腳臭 水晶 長灘島 長灘島旅遊 長灘島景點 長灘島機加酒 長灘島必買 SD記憶卡 隨身碟 SD記憶卡 ssd固態硬碟 外接式硬碟 記憶體