Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Oct 6, 2009

BN akan digantikan Isa dengan calon lain?


Member gua dapat maklumat ni. So, gua percaya ramai petugas PAS pun dapat maklumat nih. Isa Samad dikatakan akan digantikan dengan calon lain. Bila member gua sms gua jer, gua terus tolak mentah2.

Mana boleh calon digantikan. Nak serah borang penamaan calon cane? Member gua cakap, UMNO semua boleh. Ish... taklan la kot nak buat sehingga camtu sekali. Mana tau perang saraf BN untuk kendurkan serangan terhadap Isa. Jika Isa digemburkan bukan calon sebenar, maka, serangan terpaksa dikurangkan kerana mencari calon sebenar.

Apa pun, Isa akan diganti calon lain pada gua tak munasabah langsung la.....

8 comments:

abang botak said...

memang tak logik weii...

kasik tau kat informer lu, jangan buat citer karut.

kalau nak mengarut, pegi tengok makyong ler...

anakpahang said...

Salam.

Jangan inform benda-benda karutlah.Carilah maklumat yang tepat.

Tak ada sejarah calon boleh tukar selepas penamaan calon.

Anonymous said...

Kenapa mesti tak logik.UMNO semua boleh. Putera UMNO kena tibai pun dikira logik sampai masuk hospital. Dikabarkan sedang tenat dan perlukan bantuan hayat.

Anonymous said...

ceh, citer mengarut..

Anonymous said...

kalau berlaku camtu pun mungkin juga.... caranya... SPR umumkan kedua² borang pencalonan hari tu di reject oleh SPR atas sebab² teknikal..... sooooo.... SPR umum tarikh baru penamaan calon.....

-abanghensem

Anonymous said...

woi..tajuk lu buat konpius la..BN yg gantikan Isa bukan Isa gantikan BN

YANG GAMBI said...

Memang dah kerja kau orang suka bawa cerita-cerita fitnah..... itulah amalan kaum-kaum khawarij yang ada dalam parti kamu....

rosul said...

ooi..YANG GAMBI..gua tau lah lu salafi-wahabi..jangan cuba pulak nak kafir-mengkafir kat sini...gua tau lu punya fahaman sikit2 kafir, sikit2 syirik...sikit2 tak betul..