Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Oct 8, 2009

Azeez tumbuk tetipu, UMNO tumbuk bebetul.


Polis pun sampai,menjadi kebiasaan bila Umno yg buat hal pihak berkuasa lembab jer nak ambil tindakan.Kemudian FRU sampai.Maleh den nak ambil gambar FRU.


Inilah wajah sahabat kita,lihat kecederaan pada matanya.


Ini yang aku boleh tunjukkan tahap kecederaan sahabat kita.Ini pun masa kat hospital Port Dickson untuk dapatkan rawatan dan akan buat laporan polis diatas kejadian terbabit

4 comments:

Anonymous said...

siar la gambar semasa aksi mamat ni kena pukul baru real.... setakat gambar lebam camtu aku bley buat.... suruh anak buah wa yang umo 2 tahun tumbuk mata wa sejibik pastu ambik gamba.... senang jer tu....

-abanghensem

Anonymous said...

tah..entah2 mamat poyo ni kena sengat lebah...ngeee..

Ikhmal & Izzatul said...

itu gambar kene tetak sampai darah, lu suruh adik lu tetak kepala lu ek...
betul tak abang hensem

Anonymous said...

siakap, senohong, gelama, ikan duri.....

hangpa kata hangpa terer....
kuang..kuang..kuang...