Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Oct 30, 2009

Ahli PAS no 253812 buat laporan salahlaku Timbalan Presiden PAS.


Saya sebagai ahli PAS dengan nombor Ahli 253812 dari Kawasan Lembah Pantai dan dengan Tarikh Daftar pada 09/09/1987 membuat laporan rasmi kepada JK Disiplin PAS Pusat bahawa Timbalan Presiden PAS harus dihadapkan dihadapan prosiding Jawatankuasa Disiplin atas tuduhan:

a. Memfitnah sesama pimpinan PAS

b. Melakukan aktiviti2 subversif yang berlawanan dengan keputusan Muktamar di Ipoh dan Shah Alam

c. Mendedahkan rahsia parti kepada blogger2 UMNO yang jelas musuh kepada PASd. Melakukan aktiviti yang merugikan Parti dan menguntungkan UMNO

Wallahualam

uma mana? Kasi keluarlah letak nomo ahli. Malu la sket kat shanaro.
disman, Berg, iqhoi, dayat mana? Kasi letak no ahli la buat petisyen singkir Hasan Ali.

Kalau tak serupa gua jer la. Haha..


17 comments:

Edyes said...

aduhai...

Anonymous said...

Adukataruna,

Lu sudah tau apa yang berlaku dalam mesyuarat khas tu.Geng Trengganu nak pujuk dan kuatkan semangat "wala" kepada 1000 ahli PAS.Nanti dalam seminar politik tu,mereka akan jual obat koyok.
Kempen boikot seminar tak berfaedah tu.Ahli-ahli mau EGM bukan seminar.

ikhqoi said...

lu salah eja nama ker
nama wa ikhqoi.
bukan iqhoi

Anonymous said...

itu bukan aduan bingai..bg la bukti skali..kalau takat cakap macam tu bangla sungai gangesh pun bole

Anti Musang Bulu Ayam PAS said...

October 30, 2009 2:09:00 PM MYT

Anonymous said...
itu bukan aduan bingai..bg la bukti skali..kalau takat cakap macam tu bangla sungai gangesh pun bole


----------------------------------------

Kau ni nasha ke tetiba rasa panassssss???

Anti Musang Bulu Ayam PAS said...

October 30, 2009 2:09:00 PM MYT

Anonymous said...
itu bukan aduan bingai..bg la bukti skali..kalau takat cakap macam tu bangla sungai gangesh pun bole


----------------------------------------

Kau ni nasha ke tetiba rasa panassssss???

Shannaro said...

betol laa... kasi la bukti. wa pon nak hentam nasha gak klu ade bukti. wakaka... ape aaa. patut lu org kutuk ostad fadzil skali. ostad fadzil noor yg angkat nasha jd pimpinan tinggi2. pehal lu orang x kutuk ostad fadzil mcm lu kutuk tg hadi sbb lantik hasan ali?

lu orang kata ostad fadzil bpandangan jauh. tp apsal lu org x nampak pandangan jauh ostad fadzil dgn melantik nasha jd su agong hr tu? mungkin ostad fadzil pon setuju ug x? wakakaka... bangsat lu org dabel standard. asal nak puji org, lebey2. asal nak kutuk org, gile babeng. otak tadak ka?

lu org gagak itam ni xde keje lain ke? men tenet memanjang... wakaka...blog lu org pon satu pesen.itam. wa nak tulis blog, tp x reti. sbb tu wa balun je lu org bloggers nyamuk gagak itam... wakaka

Hanz_Azdi said...

releks ar Shannaro ..hal lantikan Nasharudin sbg TP PAS dulu tu tak releven lagi nak dibanding dgn lantikan/pemilihan Hassan Ali ker sapa pun oleh TGHH. Hassan Ali dulu pun aku harap dia naik sbb dia ada byk bagus & tak ler cam sekarang..Tapi tu dulu ler bbrp tahun lepas..Dulu ni ia mungkin menepati ciri-ciri yg dihajati Allahyarham AF Ustadz Fadhil Noor. Kita kena banding/nilai dgn keadaan semasa aje...Fair enough?

Hanz_Azdi said...

on the topic...aku pun tak tau camna nak check no ahli aku...somebody tolong bagitau amacam? ker dah batal sbb tak bayar annual fee? hehe

Anonymous said...

Penyertaan PAS ke dalam BN tahun 2010/2011. Usaha membawa PAS ke dalam BN sudah bermula dan sedang berjalan dengan rancak.

Berg said...

dengan keahlian no 354265... wa menyokong!!

Anonymous said...

bodo punya aduka.bagi buktila woii

mohd Ali said...

Apa yang dilakukan oleh Hasan ALI Tak salah pun. Kami orang lama PAS rasa tak kan takdak perbezaan pendapat kot dalam PAS. Hasan Ali bukan budak kecik dia berhak beri pendapat. Buat apa EGM bukan ada kes besar pun. Nik Aziz juga tak salah masing2 ada cara tersendiri untuk mantapkan PAS. Jangan buat andaian melulu mendahului lembaga displin. Niat Nik Aziz baik, niat Hasan Ali juga baik InsyaAllah. Niat kita yang dok mengadu-domba pula macamana????Baik??? Biar kita tak menang tapi jangan kita menghukum sahabat yang tak bersalah.Masing2 ada jasa.Hargailah jasa mereka.KIta sapa??????

mohd Ali said...

Apa yang dilakukan oleh Hasan ALI Tak salah pun. Kami orang lama PAS rasa tak kan takdak perbezaan pendapat kot dalam PAS. Hasan Ali bukan budak kecik dia berhak beri pendapat. Buat apa EGM bukan ada kes besar pun. Nik Aziz juga tak salah masing2 ada cara tersendiri untuk mantapkan PAS. Jangan buat andaian melulu mendahului lembaga displin. Niat Nik Aziz baik, niat Hasan Ali juga baik InsyaAllah. Niat kita yang dok mengadu-domba pula macamana????Baik??? Biar kita tak menang tapi jangan kita menghukum sahabat yang tak bersalah.Masing2 ada jasa.Hargailah jasa mereka.KIta sapa??????

Anonymous said...

Shannaro,
Lu jangan bawa nama Us.Farzil Nor disini.Allahyarham dak tak ada dan tak dapat nak pertahankan diri.Waktu Us.Fadzil naikkan Nasaruddin Mat Isa dulu,dia ni masih belum kenal dengan UMNO - tak tahu berbohong dan belum rasa lagi rumah dan kereta besar.Sekarang sudah lain muka pun dah tembam dan hidup pun mewah.Mana Us.Fadzil tahu manusia ini boleh berubah begitu.Agaknya,sekiranya Us.Fadzil tahu manusia ini akan jadi begini,dulu lagi dia ni dah kena tibai.

Anonymous said...

mula2 buat laporan..bila dipanggil JK Displin baru la beri keterangan dan bukti..sbb adakala keterangan dan bukti tu sulit, hanya utk siasatan JK Displin..macam kes polis dan SPRM la..

~KOPI JANDA

Anonymous said...

lu org duduk diam2 dah..lu org bukan Jk displin PAS..
Lu ingat Pimpinan PAS barua mcm pimpinan UMNO..
senang2 lu nak tembak..
Lu sapa?
hormat sket...