Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Sep 25, 2009

UMNO terima Hasan Ali. Apa kata Mahathir?

Ditanya kemungkinan UMNO akan menerima kembali Hassan jika Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Gombak Setia itu meninggalkan pakatan pembangkang, beliau berkata, itu mungkin tidak berlaku.

"Tidak.. Bukan Hassan Ali. Saya ada pengalaman dengan beliau.

"Kerajaan sudah belanja RM1 juta untuk dia dapatkan ijazah kedoktoran, selepas itu, dia membangkang kerajaan. Di negara ini, ahli politik tidak pernah tahu untuk berterima kasih," jelasnya.

Takkan nak kasi pecah barua sendiri kot....... Bila lidah Mahathir berkata PUTIH, adakah ianya bermaksud HITAM?

Adakah ianya bermaksud, UMNO boleh membelanjakan 1 juta bagi Hasan mendapatkan Dr, dan boleh juga belanja bagi mendapatkan beberapa aksi Hasan dalam kerajaan Selangor. Untuk setiap kali pilihanraya kecil.

Barua-barua di bawah pemerintahan Hadi.

Nasharudian Mat Isa - Task Force
Mustapha Ali - Master Mind skandal gelap
Hasan Ali - Agen UMNO Selangor

Hidup Kepimpinan Ulama.

Kepimpinan Ulama? What the fuck is that? Melayu memandai jer cipta benda yang tak wujud.

10 comments:

hj jamaludin said...

Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
Malunya aku bila Chet Det Kata tak nak Hassan Ali join UMNO BN .Bekas Perdana Menteri pun tak percaya dengan Hassan Ali , so TG Haji Hadi dan TG Nik Aziz apa lagi nak tunggu buang je MUSANG BERBULU AYAM NI atau PISAU DALAM LIPATAN . Rombak je AJK Pas Selangor dan buang jauh jauh SU PAS SELANGOR Mohd Khairuddin Othman . Hassan Ali Dan Mohd Khairuddin ni memang bawak sewel dalam Parti SeMalaysia . Mereka berdua ni ibarat " Syaitan bertahta diHati" Tolong gugurkan mereka dalam EXCO Negeri Selangor .

MaLin said...

khalid samad tuh buang dulu, yg tu jd barua sebenornya. abg dia pun kata adiknya khalid pengamal islam liberal HA? eko apa tau? takkan eko toLol sikit dari shahrir? misti eko toLol byk kan?..huhuhu

merdekakan pemikiran said...

Khalid samad pejuang Islam tulen..pernah ditahan di bawah ISA..Usah persoalkan beliau kerana TG nik aziz sendiri bg tau khalid berhujjah 100% hujah ulama...ader ke pegi percaya cakap umno? Shahrir tu plak Islam tulen ker? hahaha...Khalid lebih bijak dan mampu selesaikan krisis...tak cipta krisis cam mgkuk2 selangor tuh...hasan, iskandar dan roslan serta tambah watak baru,..khairudin.. Merekalah beruk2 melindungi tuannya pencuri buah iaitu khir toyo..

merdekakan pemikiran said...

Kepimpinan Ulama?? em,..patut dikaji semula ekoran kegagalan TG presiden dan anak2 didiknya...memecahkan Jemaah Pas... Pimpinan kalau lemah patut ditukarkan.. kerana sbda nabi SAW engkau adalah lemah sdgkan jawatan itu amanah...nabi tak kata kepada shbatnya engkau bukan ulama, engkau tak alim fiqh..tapi nabi kata engkau lemah dlm menjadi pemimpin..fikir2lah..

zulkifli ghazali said...

Pas selangor sebenarnya menerima arahan dari pa ali harung taib harun din n bakaq cik.Inilah bahana pemilihan muktamar 2009.ambik ko pas

Anonymous said...

kan wa dah cakap dulu... walaupun sio Nash dah diam pasal UG tapi juak² dia akan trus berkokok lagi pasal UG ni....

-abanghensem

MaLin said...

pihak n geng yg kalah yg masih bekokok xpueh ati lg woii, org tegor selcat dibelitnya kucingsel huhuhu jenis dogreti bahse sunggoh, nih la perangai juok2 taksub nuar 916, dah kalah tuh kalah ler taubat n inafla mende yg telah berlaku dan terlanjur,,,huhuhu

Hanz_Azdi said...

wa ingat puak dlm PAS yg kecewa ..wa repeat lagi puak KECEWA...dlm apa jua tindakan diorang tu akan mem'sure-heboh' tindakan mereka,kacau daun, siap buat kenyataan media.. padahal boleh buat dgn bijak, dgn senyap, tertutup sesama AJK, sesama PR, dlm mesyuarat dsb'nya..kan dah sebijik perangai UMNO kalu melalak camtu?...& sah ler ni ler puak yg memrestui rundingan dlm gelap nak kongsi kuasa dgn UMNO hari tu dulu, kini (mungkin strategi diorang untuk masih memendamkan hal UG dlm pengetahuan umum)..wa suspek bukan Hassan Ali jer..tapi ustaz Harun Din,Harun Taib,bagia-2 pun dlm ni..OMG ampunkan wa menuduh sorang alim/ulamak dlm hal cenggini WTF...wa ingat TGNA & co. betui dlm hal ni...ada pengacau dlm wawasan 'PAS for all' ..ada yg buat motto lain kot ni..e.g. "PAS takes all" ??? hehe..tamak gile..sape ke jadah ajo diorang camtu?

Anonymous said...

salam, buang sahajee hasan budak jaga lembu... nanti abis lembu ayam, kambing orang orang PAS hilang... dia berpakat dengan toyo di curi....nya....

Anonymous said...

Apa yang berlaku dalam PAS sekarang memang sudah diduga.Inilah hasil perancangan master-mind @ Godfather bernama Mustapa Ali yang sekarang bermaharajalela diIbu Pejabat PAS.Apa yang disebut-sebut komentar diatas memang betul dan nama-nama yang disebut juga tepat.Yang bangang dan tak tau hal ialah perwakilan PAS yang baru-baru ni bermuktamar diShah Alam.Telanlah "Kepimpinan Ulamak" tu.
Perak dah jatuh balik kepihak UMNO,dan sekarang UMNO menunggu Selangor dan lepas Selangor munkin Kedah pula.Tak sia-sia Najib jadi Ketua Perhubungan UMNO Selangor kerana berjaya memperkudakan Hassan Ali.Mustafa Ali & Geng dah pun berpakat nak tubuh UG dengan UMNO diTrengganu.Inilah Grand Design Mustafa Ali & Co. PAS akan berniaga buluh kasap - Dapat hujung pangkal lesap,dapat pangkal hujung lesap.Betul sangat teriakan Adukataruna "Hidup Kepimpinan Ulamak".