Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Sep 28, 2009

Tak payah buang tenaga la sifoooo....

Oleh : AdukaTaruna

Kepada Nik Aziz, gua harap tak payah buang tenaga la layan Brahim tuh.. Smol meter tu semua. Janji, yang pasti, Allah kekalkan Kelantan pada PAS, dan Allah berikan kita beberapa pengajaran. Alhamdulillah... Belajar dari yang lepas2 lebih cepat paham ma..

Pasal Berahim tu, tak payah layan la, sifoo.. Gua tak mo dia tumpang glamer lu, ala2 Mahathir yang popularity dia naik mendadak sejak perwakilan MIC nak kalung selipar kat dia. Licik Mahathir tu ma. Tu pasal dia tak kisah langsung pasal selipar tuh. La ni dia jek Mahathir plak nak suara kat parlimen suruh Mahathir jadi penasihat kerajaan.

So, tak payah bagi publisity kat mamat tuh. Tak selesa gua kalau Brahim digambarkan seteru level lu. Apa kelas. Brahim tu lawannya tahap MP atau ADUN. Bukan lawannya Mursyidul Am. Yang sudah, sudah la. Insyaallah, kalau panjang umur, PRU13, ajar anak katak tu asulnya adalah berudu. Sekali bersuara, dah. Tak payah ulang2..

Pergh... gua ajar sifoo ni beb.

3 comments:

Anonymous said...

wa stuju ngan lu..... wa kalau pasal berahim sekor ni memang wa malas nak ulas..... wa harap pun TGNA tak payah layan la berahim sekor ni.... tapi mungkin gak bagi pandangan wa TGNA ni boring sangat dah..... takde isu di Kelantan.... nak campo isu kat negeri lain orang lain dah pandai memerintah.... tak perlu nasihat beliau..... jadi TGNA cuit la berahim ni skit..... hehehe

-abanghensem

Anonymous said...

Salam.
jangan layan sangat brahimm raja lompat katak ni.... Betul tok guru cakap .... kalau raja lompat katak berani letak jawatan btanding balik ahli parlimen ... barulah anak jantan perkasa,,,,,,

Dia pernah cium tangan Dr Mahadir .... lepas tu kena buang dari UMNo....apa punya gedeberrrr

Unknown said...

餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 關島婚禮 關島蜜月 花蓮民宿 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 產後護理之家 月子中心 坐月子中心 坐月子 月子餐 銀行貸款 信用貸款 個人信貸 房屋貸款 房屋轉增貸 房貸二胎 房屋二胎 銀行二胎 土地貸款 農地貸款 情趣用品 情趣用品 腳臭 水晶 長灘島 長灘島旅遊 長灘島景點 長灘島機加酒 長灘島必買 SD記憶卡 隨身碟 SD記憶卡 ssd固態硬碟 外接式硬碟 記憶體