Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Sep 11, 2009

Polis buru ahli Geng Mamak samun kereta mewah

PULAU PINANG 11 Sept. — Polis Pulau Pinang sedang mengesan dua lelaki dipercayai anggota Geng Mamak bagi membantu siasatan berhubung beberapa kes samun kereta mewah dan wang tunai di negeri ini.


7 comments:

perompak harta rakyat said...

bukan ke sebelah Mahafiraun tu Mamak Parpukari?

Anonymous said...

hahaha

kesian parpu kari dan che det

lu samakan diaorang dgn penyamun geng mamak

jibam

C++ said...

Bhai...

Tue dua orang bukan ahli Geng Mamak... tapi .... hehehehe.... diorang nie sedara mara sekapal ngan Samy Vellu la...

Buat malu Geng Mamak jer dua orang nie kalu join... tak nampak bertenaga dan "fit" badan la...

Anonymous said...

Parpukari dengan hang sama je Aduka.. Merapu kuat, meroyan ntah-hape..

Anonymous said...

itu blutus nak cari popy la...

Anonymous said...

Mamak tongkang tu penyamun upahan umno

Hanz_Azdi said...

oh tu dia ngadu kat Mahathir pasal demo kpala lembu hari tu...& lagi dia mau Mahathir kasitau tu Samy Velu kasi buang lah..sudah time dia.