Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Sep 30, 2009

Orang sepenting PJ N9 terlalu kanan untuk medan Bagan.

Yang saya tak faham ialah mengapa PAS mempertaruhkan orang sepenting Pesuruhjayanya di Negeri Sembilan sebagai calon. Saya tak ada masalah dengan Pesuruhjaya PAS Negeri Sembilan, Zulkefly Mohamad Omar. Dia orang baik dan rajin. Tetapi saya rasa beliau terlalu kanan untuk medan kecil di Bagan Pinang.

Pak Bakaq punya cakaplah. Tapi pada gua secara peribadi, gua nampak apa yang PAS caturkan. Cuma, tak bleh story lah. Lagi pun tu gua punya nampak. Tak semestinya PAS punya nampak.

Apa pun, kalah biasa... menang luar biasa ma.

3 comments:

Anonymous said...

padai lu alih topik aduka.... pasal mazhab, lu.... orang lain dah tak layan dah topik PRK bagan pinang ni.... lu ni sama la ngan asan ali.... asan ali naikkan isu selcat lu naikkan isu mazhab... hahaha
-abanghensem

Anonymous said...

kepala otak aduka ni lain bhai..nak kate sesat pun boleh gak.taktikal dia main langgar jer pahala atau dosa.wa yakin aduka alih team ulama dari kacau daun prk negeri dia.. kan selalu pro ulama ni selalu bertindak bodoh..

Anonymous said...

oii oii.. mana komen orang bijak pandai ni... senyap jer.... dah konfem PAS menang ke.... ingatkan korang ni dah bijak.... kena cuit skit dek aduka dah lupa dah benda besar ni.... pasal mazhab pun nak kecoh..... dah lama dah otai² agama debat pasal mazhab ni... korang tak yah tunjuk hebat la nak cakap pasal mazhab ni... buang karan jer....

-abanghensem