Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Sep 23, 2009

Nik Aziz diharapkan menembak tepat Hasan Ali.

Oleh : AdukaTaruna

Gua setuju dengan xenan. Gua ingat, kita perlu mohon Nik Aziz menembak tepat sekor tupai dalam PAS yang dah mula naik tocang. PAS ada Weapon of mass destruction atau WMDnya sendiri. Yakni Nik Aziz.

Sekor tupai anak Ali ni, konsisten berjadual untuk muncul dalam isu kontroversi, dalam setiap kali pilihanraya kecil yang menjelma. Sangat merimaskan, mengganggu, sampah dan kemuncup.

PRK Manek Urai isu u.g, dalaman PAS Selangor.
PRK Permatang Pasir isu arak.
Bagan Pinang isu selcat.

Ada 3 tupai anak Ali. Sejarah merakamkan Nik Aziz telah menembak tepat anak Ali bernama Pa sebelum menembak sekor lagi tupai anak angkat sendiri yang berbinkan Ali, bernama Him.

Kemudiannya, sekor lagi tupai bernama Nash ditembak oleh panglima ini. Dari kesemua tembakan, hanya Him yang masih gagah dan kebal terhadap peluru Nik Aziz. Jadi, mungkin selepas PRK Bagan Pinang, Nik Aziz perlu menambak sekor lagi tupai, juga anak Ali bernama San.

Lu panggil jer tupai tu mengadap ke JKR10, Ostad. Lu panggil mengadap, tapi Husam atau mana-mana PAS Kelantan jangan nak bikin panas. Jangan masuk campur. Samak
sket babi sekor tuh secara tertutup untuk 1st step.

PJ Negeri dilantik Presiden. Kegagalan PJ Negeri melaksanakan revolusi muktamar, yakni memperkukuhkan pakatan, adalah KPI kepada Presiden. Atau kata lainnya, kesialan Hasan Ali, lantikan Hadi, adalah satu lagi rentetan indeks kegagalan prestasi bagi Hadi, selepas skandal gelap dan UG.

12 comments:

perompak harta rakyat said...

Hasan Ali, Zulkifli Nordin, Nasha dan Ibrahim Ali @ Brahim Bewak dan beberapa pemimpin PR musang berbulu ayam yang menjadi 'Trojan Horse' umNO haruslah disingkirkan pada PRU 13 akan datang (kalau mereka masih bernyawa).

Penyokong PR dan Blogger terutamanya hendaklah menyakinkan Pemimimpin2 Pakatan Rakyat bermula dari sekarang supaya nama2 ini TIDAK DISENARAIKAN sama sekali untuk memegang apa-apa jawatan pada PRU 13 akan datang kerana pekong membangkai dalam hati perut mereka yang selama ini tersimpan rapi kini sudah mula membusuk.....

Dikhuatiri mereka ini akan merosakkan program Kerajaan Pakatan Rakyat (Dengan Izin Allah) yang baru menerima mandat rakyat marhaen untuk memulihkan negara akibat kerosakkan-kerosakkan yang dilakukan oleh Parti Yahudi Bani umNO Laknatullah dan juak-juaknya selama ini menjajah Malaysia tanah air kita yang tercinta lebih kurang 54 tahun (Kembar parti LDP Jepun).

Oleh itu 'tumor' yang tidak dimusnahkan akan menjadi barah dan apabila sudah membarah, tidak banyak yang dapat kita lakukan untuk menyelamatkan keadaan.

Harap para pemimpin PR terutamanya DSAI dan TGNA ambil perhatian serius terhadap masalah 'tumor-tumor' ini kalau mahu memerintah Putrajaya lebih dari 1 penggal....

TokJanggut said...

Lu memang cetek fikir...tahap strategi politik masih tahap pancutan pra-matang....Hasan Ali umpama Pahlawan Salahudin alyubi menyatu pemimpin-pemimpin Islam sehingga berjaya menawan Baitulmaqadis...Peranan Hasan Ali umpama lilin ,terpaksa korbankan diri semata-mata kerana PAS....hangpa apa tau.

ajip said...

wa setuju

nik aziz kena belasah hasan ali ni

menyusahkan orang je mamat ni

hussin said...

alkisah diberitakan, hassan ali selalu mengelakkan dirinya dari berdepan dgn nik aziz apabila ada perjumpaan kepimpinan pas pusat. sape2 boleh confirm? kalau betul kisah ini, confirm hassan ali 'bergerak' dlm skema tok stopa ali...yang terkedepan sekali setiap pertemuan dlm gelap... tg presiden tunggu apa lagi? janganlah sbb mereka tg dapat nama...

MaLin said...

yg menjd barwa umno dan nuar brahim dlm pas adalah 10 budak itam termasuk husam anak muso dan adala beberapa ekog lg yg buat kerja2 bodos dlm pas. nik ajiz dijdkan boneka oleh puok dajai nih. ini yg sebenar merosakkan pas dari dlm serta yg cuba mencalorkan pas dari luar mamat tolOL ni dan adala beberapa blogger yg tolOL yg sewaktu dgnya..HUHUHU

Anonymous said...

Nik Ajis???..taksub sungguh... untuk makluman semua,beliau manusia biasa!!!..sikit2 rujuk pd dia!!! nanti dia tiada, nak rujuk pada siapa??,...anwar??...mangkuk ni lagi takleh pakai!!!..haru biru!!!...gila kuasa....apa la mau jadi muslim di Malaysia nih!!!semua gila kuasa!!!...yang ketawa besar ialah China dan India.....

Anonymous said...

a ah nik aziz manusia biasa, yg luar biasa tu pastinye najib, sebab orng monggolia boleh jadi PM malaysia... dan yg lagi luar biasa adalah big mama.. kah kah kah.

mudz said...

Cilaka .....line sialcom down satu malaysia....engineer cuti raye..

TheCyberSniper said...

Teruskan beb. Wa sokong lu! Kuasa Presiden PAS utk memilih PJ Negeri wajar dikaji semula! Kuasa perseorangan mendedahkanorganisasi kepada serangan mudah musuh!

Anonymous said...

bagi wa tak payah la TGNA nak tegur... selangor, N9 bukan sama ngan Kelantan.... mana boleh pemimpin PAS kelantan campo... komposisi kaum mana sama semua negeri.... lain la zaman rasulullah n sahabat..... komposisi kaum sama ngan dua² negeri tu.... boleh la jadi model....

-abanghensem

Anonymous said...

TGNA tu ... Mursyidul beb ... bleh langgar semua negeri ... semua org tabik spring ... sape lagi nak tegur .. Hadi cheh .. tidor ganti Dollah ade la...

Hanz_Azdi said...

wa ingat pasni ada ler KJ ajak-2 ayam sama Hassan Ali demi 'perpaduan' yg Islam anjurkan...hehe...pastu Najib lak pelawa dia ni berdamai antara PAS-UMNO demi '1Malaysia'. wah! baik punya skrip drama ni..hehe