Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Sep 8, 2009

Menjelang Bagan Pinang, peserta demo Kepala Lembu pun didakwa.

Oleh : AdukaTaruna

Peserta Kepala Lembu akan didakwa. Kata Hishamuddin. Lu kerat misai Tok Bomoh la kalau pendakwaan itu tidak berlaku ketika hari kempen. Kompom time kempen punya. Siapa yang jadi kamben hitam? Mat2 low class Pekida up town. Haha. Yang hat kepala selamat.

Ni dia antara kamben hitam yang bakal menjadi mangsa. Bodoh. Nak sangat jadi taik, kepala selamat, taik kena.

1. Yang berambut panjang ala teknik rebonding berbaju hitam tu ialah;
Nama : Samsul Anuar Ismail (peniaga used car)
No HP : 019-3122530
Alamat : E-Klas Automobile,
KM 12 Jalan Klang Lama Petaling Jaya.



6 comments:

Evelyn said...

hah. dakwa jek. dah la tak hensem. perangai buruk lak tu. langsung takde pakej..

mamat yg jongang tu lak tak kene ke? kecik2 tak nak pakai braces. kalau pakai braces takde la jadi jahat camni kot..

out out out..

uma said...

evelyn
klu mamat tu pakai braces lu minat ke?..hehe

Pemburu Syahid said...

AKU PUN NAK TENGOK LEMBU JONGANG TU JER. YANG LAIN TU AKU TAK MINAT.

Anonymous said...

uma, takdop la nak minat, tp kalu tak jongang sgt la, takde la den menyampah sgt.. ahakz...

Hanz_Azdi said...

kot kot Ramizu yg kena? hehe

Apa da Pekida zaman la nih...jadi boneka & tunggangan UMNO saja ker? soal kuil masih boleh selesai..tak payah melalak jatuhkan akhlak sendiri...mana ler perjuangan sebenar mereka nih? tatau kot nih?

Anonymous said...

самое жестокое порно
садомазо секс фото
пизда мужика
чеченцы групповой секс
трахать девку фото