Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Sep 24, 2009

Mahfuz pun muncul..

Oleh : AdukaTaruna

Tak semestinya gua betul, tapi gua ambil berdasarkan apa yang gua faham. Pada gua, Mahfuz muncul demi 2 tujuan.

1. Bagan Pinang.
2. Pintas sebelum desakan Nik Aziz campur tangan bertambah kuat.

Apa yang pelik, orang yang melantik Hasan Ali as PJ macam biasa buat bangang. Tiada kawalan terhadap parti. Huuuih... gua tak tau la apsal la parti PAS sebangang ini.

17 comments:

TheCyberSniper said...

PAS bernasib baik ada Geng pinggang ramping, kalau nak harapkan geng perut boroi, hancuss beb!

Anonymous said...

hahaha...... baru sepenggal jadi kerajaan macam² dah buat hal.... lantak korang la.... nantikan kalau TGNA masuk campo ada plak nak tunjuk pandai counter balik TGNA.... korang setel sendiri la..... kan korang ni pandai memerintah... tak main la tiru²....

-abanghensem

merdekakan pemikiran said...

Elok tukar jert pimpinan pas Selngor..semua boneka umno..dari PJ, SMS, nasi kandar semua boneka dan fraksi umno..pecat semua...bersihkan Pas...Allahuakbar!!!! pergi jahanam umno dan boneka2 umno!!

merdekakan pemikiran said...

KATA2 ADUKA

Apa yang pelik, orang yang melantik Hasan Ali as PJ macam biasa buat bangang. Tiada kawalan terhadap parti. Huuuih... gua tak tau la apsal la parti PAS sebangang ini.

Diorg biasa lah main sorok2...sama2 suka main aci nyorok..sama spesis mcm us nasa dan boneka2 Umno yang lain..aku tak kata TG presiden boneka umno, tapi stail dia dan pemikiran dia lebih kurg sama..Emm...btul arr aduka..payah kalau presiden ni seorg ulama..nak kritik rasa tak sedap badan..

Pemburu Syahid said...

Ana sokong....kang kalau kritik..ada pula Ketua Pemuda PAS Kawasan "presint presint" kata tak wala'.

Anonymous said...

salam ... Pesuruh jaya Pas Dato Hassan Ali sahajee. nak buat promosi diri kok....saya cadang dia masuk aje,,,,, UMNO jadi ketua pbangkang bsama toyo sungai pjg .... rezeki nak jadi MB ...mantan pas masuk UMNO...

jadi . gerak kerja bawahan senang buat kerja dah tahu niat pemimpin PAS spt Dato Hassan Ali .... pgalaman di Adun sungai burung ...dpt menilai gerak hati pemimpin .....

Anonymous said...

salam ... Pesuruh jaya Pas Dato Hassan Ali sahajee. nak buat promosi diri kok....saya cadang dia masuk aje,,,,, UMNO jadi ketua pbangkang bsama toyo sungai pjg .... rezeki nak jadi MB ...mantan pas masuk UMNO...

jadi . gerak kerja bawahan senang buat kerja dah tahu niat pemimpin PAS spt Dato Hassan Ali .... pgalaman di Adun sungai burung ...dpt menilai gerak hati pemimpin .....

Anonymous said...

tanda2 kemusnahan dalam pas telah berlaku
tolak pemimpin yang bersekongkong dengan Umno...
tolak mereka yang berani menjahanamkan pas
patut lah pas tak menang ....

pemerhati said...

dalam pas tiada kemusnahan...
yang pasti PKR dah memusnahkan banyak perkara..

pkr jangan terlalu gila kuasa..

ingat!!!pkr tiada apa-apa kelebihan cuma bergantung pada Anwar

pkr baru takbir negeri jangan terlalu angkuh..

Anonymous said...

pkr ibarat telur dihujung tanduk,bila2 masa boleh tumbang,

pkr adalah umno dan umno adalah pkr

kedua2 adalah dari spisis yang sama

Penyokong PAS luar parti said...

PAS mendapat sokongan rakyat luar parti kerana orang-orang seperti TG Nik Aziz, Nizar, Khalid Samad, Mahfuz n the gang! Tanpa orang-orang ini, PAS is nothing! Setakat ni UMNO berjaya mempergunakan golongan keldai pembawa kitab untuk menyekat kebangkitan rakyat!

zulkifli Ghazali said...

semenjak geng ulamak n pa ali pegang pas beginilah nasib pas.tak da stretegist .mengharapkan mahfus hha gua knai la sapa dia.takat mana kepala otak dia.the point is pas punya stretegist adalah dari suku sakat trenganu yang x tepakai.

Hanz_Azdi said...
This comment has been removed by the author.
Hanz_Azdi said...

sebenonye kalau ade ramei lagi orang bejubah cam Allahyarham Ustaz Fadhil Noor jadi pemimpin ..elok ler...ikon pemimpin bejubah beserban beso (orang alim/agama) ni tingei Tok Guru Nik Abdul Aziz aje ramei kawan & lawan segan/hormat...tu pun yer ler tak ler perfect/maksum. Masalahnye ramei sgt dlm PAS yg bejubah beserban aje lebih tapi akai tak bijak cam Allahyarham Fadhil Noor & TGNA. Pelapis ulamak pun maap ler wa cakap kureng meyakinkan wa & orang ramei. hampes aje. Bukan salah jubah & serban tu..tapi apa bukti jelas e.g karisma,karektor,idea,wawasan, dll yg leh kita nak percaya & sokong (bg. undi untuk boleh perintah negeri & negara) orang yg nampak alim cam TGHA (hmm..kira ok aje pada wa), Us. Nasha, ketua pemude entah ape name die entah..setau wa susuk badan Rasulullah s.a.w. tu tak ler kurus sgt. TAPI SAH TAK ler perut tu boroi cam kebanyakan ustaz/ulamak dlm PAS...wtf.. spoil ler camni..hancuss...hehe

MaLin said...

hangpa jgn ckp byk ler woi, sekadar berblog mempamirkan aksi memaki hamun tiada maknanya entah2 hangpa nih mengundi pun tidak hampeh jer huhuhu
yg aku tau khalid samad tu barua nuar brahim dan ketua barua husam musa

non partisan said...

MaLin! jadi barua kepada pimpinan Pakatan Rakyat takde hal sebab mereka semua melaksanakan idealistik rakyat! Yang jadi barua umno camana pulak? Niamakahai lu!

Anonymous said...

oo jadi barua pakatan rakyat boleh plak..islam tolak tepi xpe plak.asal pakatan,semua boleh.barua lu non partisan.