Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Sep 9, 2009

Lu orang tak tau kepundekan ulama Tantawi.

Oleh : AdukaTaruna

Ada orang cakap, tak salah apa yang Tantawi cakap. Ada orang cakap syarat pun sama cam Nik Aziz. Betul. Tapi lu orang ni stendet Tantawi gak la. Sebab lu orang tak tahu kepundekan ulama Tantawi di mana.

Kepundekan ulama Tantawi tidak terletak pada syaratnya atau terletak pada keselarian dengan Nik Aziz. Kepundekan ulama Tantawi terletak kepada minatnya terhadap isu perpaduan. Komen orang minat dengan UMNO dengan tak minat dengan UMNO sgt berbeza walau kelihatan selari.

Isu kepala lembu / pergaduhan kaum / keselamatan kestabilan negara - lewat
Isu sebat Kartika - lewat
Isu Kota Seputeh - terkial-kial

Isu UG - pergh.... cepat gile.

Najib hulur salam perangkap - Nasha sambut baik dan akan kemukakan kepada Presiden dengan segera.

Najib hulur salam perangkap - Tantawi sambut baik tapi harap ikhlas dan tiada kepentingan politik.

Tiada kepentingan politik untuk wadah dan medan politik? Hidup atas kertas pekse ke apa beb? Lu letak syarat sama dengan Nik Aziz pun ianya tetap berbeza. Apsal minat sangat dengan UG? Kemain cepat interframe kalau isu UG. Gila glamer dalam media perdana ke apa?

-> Pundek punya ulama.

11 comments:

Anonymous said...

persepsi..
bahaya org mcm ni..

amat malang sesapa yg berjiran dgn brother ni..

sabri said...

mentaliti org Umno
http://malaysiakini.com/news/112478

berunding dgn org begini?

Anonymous said...

hahaha

gua setuju

lu belasah lebih sikit si tantawi tu

poyo nak glamer je lebih, mesti ulamak atas kertas je ni

praktikal out, asyik kena tipu, kena kencing, kena spin

jibam

Anonymous said...

hahaha

gua setuju

lu belasah lebih sikit si tantawi tu

poyo nak glamer je lebih, mesti ulamak atas kertas je ni

praktikal out, asyik kena tipu, kena kencing, kena spin

jibam

Anonymous said...

hahaha

gua setuju

lu belasah lebih sikit si tantawi tu

poyo nak glamer je lebih, mesti ulamak atas kertas je ni

praktikal out, asyik kena tipu, kena kencing, kena spin

jibam

Anonymous said...

hahaha

gua setuju

lu belasah lebih sikit si tantawi tu

poyo nak glamer je lebih, mesti ulamak atas kertas je ni

praktikal out, asyik kena tipu, kena kencing, kena spin

jibam

merdekakan pemikiran said...

Undurkan beliau.. buang karan betul aku sokong bermati2an..siap cium tgn lg...kaarrgghh tui...bunyi aku ludah...menyesal cium tgn dengan boneka umno. Igtkan dah berubah..

Anonymous said...

penulis ni pd hemat memang anti ulamak. suka buruk sangka. tak pe la pasal dia punya blog...

Anonymous said...

penulis ni pd hemat memang anti ulamak. suka buruk sangka. tak pe la pasal dia punya blog...

pakchumat said...

anti ulamak bodoh je...

Hanz_Azdi said...

hehe.. tak leh komen/komplen kelemahan pemimpin sendiri (yg kita sokong)? alaa usik-2 sikit jer..tak luak aper pun...pemimpin kena jiwa besar untuk terima teguran/kritikan kawan & lawan (yg membina) dll.