Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Sep 26, 2009

Hasan Ali yang bangang 1.

Oleh : AdukaTaruna

Seorang lelaki tiba-tiba telah diserang sawan. Dia melulu melintasi jalan yang sibuk. Masyarakat panik. Muncul seorang pemuda mengejarnya, turut melintasi jalan, dan menangkapnya supaya lelaki sawan itu tidak berbuat bahaya lagi.

"Jangan melintas jalan. Bahaya." Kata pemuda kepada lelaki sawan.

"Tak kasi orang melintas jalan, tapi dia sendiri melintas jalan. BBooooooo....." Sorak penyokong Kepimpinan Ulama yang ntah bila turut berada di situ.

"Hidup... hidup.....!!!!"

"Hidooopp.... hidooooop!!"

"Hidup Kepimpinan Ulama!!!"

"Hidoop Kepimpinan Ulama!!!"

****************************

"Bos. Gua dah tangkap sekor lagi PAS yang buat runding gelap."

"Betul ke? Lu tangkap gambar tak?"

"Mesti la bos. Tengok kaki la. Memang gelap bos gambar tuh."

"Mai tengok."

"Nah.."

"Hotak kau."

10 comments:

Anonymous said...

apahal pulak dengan Azmin Ali yan BANGANG kat selangor tu..ALI jugak tu
TIBAI CUKUP2..
http://umno-reform2.com/front/index.php?option=com_content&task=view&id=505&Itemid=58

KEDUTAAN-BESAR-RAKYAT MALAYSIA said...

SALAM,

bro, wa nak tanya la , apsal ada spesis2 kepimpinan ulama' tegar ni dalam PAS hah? contoh clear MSO,ROSLAN SMS dan bla bla, lu tgk la artikel diorang, kekadang wa tak nampak lak maan yang pointnya bila dah back up benda yang jelas pelik! , mintak lu ulas. TQ

MaLin said...

mana leh tibai azmin ali tu kan org kanan nuarbrahim, blogger nih barua nuarbrahim, mana leh 'tonyeer'org kanan nuar woii, klu dia bubuh lepas ni pun saja nak perlihat dia nuetral la 'kunun' huhuhu...blakang co-ling minok maap...pale otak hipokrik beb! huhuhuhu

Anonymous said...

tu laa..nampak sangat pkr ni tak suka dengan pas..

Anonymous said...

tu laa..nampak sangat pkr ni tak suka dengan pas..

along said...

nampak sangat pkr ni nak suruh pas ikut telunjuk mereka..

Anonymous said...

Satu jenazah telah bikin gempar di dalam dunia hari ini, mayat tersebut telah bangun dah memaki hamun kepada tok imam, kerana tok imam tu ulamak dan berbangsa genetik melayu, mayat itu mengatakan apa kelas ulamak baca talkin utk aku, species kau ni tak layak baca talkin untuk aku lebih lagi ulamak melayu, dah le stupid, bangang tak ada pemboleh ubah, tok iman itu menangis membawa diri kerana dimaki oleh mayat itu, datang le sekor yahudi membaca talkin untuk mayat, barulah mayat itu diam dari berkata-kata. barulah senang nak tanam mayat tersebut dengan adanya yahudi tersebut. Kalau tidak mayat tu asyik memaki hamun je tok imam merangkap ulamak melayu dan juga genetik melayu.

Anonymous said...

perrggghhhh...panas-panas

Jenazah tu pernah jadi blogger tak??

Anonymous said...

panas tak panas.... otai dah mula bersuara..... tapi wa yakin pemimpin² lain takkan layan teguran dari otai ni..... yer la dah hampir sepenggal jadi Wakil Rakyat..... mesti la rasa diri tu dah hebat..... apa kellas nak terima teguran ni..... "KAMI ADA CARA MEMERINTAH KAMI TERSENDIRI".... PERGH!!! hebat ayat tu....

http://jiwokelate.wordpress.com/2009/09/27/pemimpin-pas-luar-kelantan-diseru-berhati-hati-bercakap/

-abanghensem

MaLin said...

perrggghhhh...panas-panas

Jenazah tu pernah jadi blogger tak??

Sunday, September 27, 2009 2:03:00 AM MYT

HUHUHU memang mayat tu masa idup dulu jd BLOGGER la eko ingat ape?