Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Sep 11, 2009

Air mata seorang ulama..

Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein mengesat air mata sewaktu rakaman takbir Hari Raya Aidilfitri di Penjara Kajang, Kajang, Selangor hari ini.


7 comments:

Anonymous said...

berlakon je tu untuk rakaman TV nanti

jibam

Anonymous said...

Dia nangis sbb kena marah pasal dakwa geng kepala lembu.

Anonymous said...

Dia nangis sbb kena marah pasal dakwa geng kepala lembu.

Hanz_Azdi said...

releks releks jgn mengata orang bulan pose nih..dia nangis krn terkenang jasa bapak dia yg byk jasa kpd negara, termasuk meneruskan kelangsungan ISA...sedangkan dia sekarang dah ada kuasa pun tak leh nak mansuhkan ISA, akta yg ditolak oleh banyak rakyat tu. Aku rasa dia terasa hati tetiba mengenangkan nasib peserta demo kapla lembu yg didakwa di mahkamah & nangis kesyukuran depa tu tak kena ISA walaupun jelas dah mengugat keselamatan & keharmonian agama & kaum.

hehe

Anonymous said...

Org mcm tu memang sah berlakon.Belakon jgn tak belakon hisham. Aku ingat dia nangis sbb dia dapat bayangkan yang dia akan duduk kat situ nanti selepas PRU13 kalau Umnongok /Be End kalah .kah..kah..

mr edz said...

belakon jer tu.. macam bagus sangat.. eiii.. tak baik ngata orang bulan pose ni

rosul said...

Nangis..apalah nasib aku nanti..senansib ngan teman-teman kat Kajang ni ke PRU13 nanti...biarlah aku nangis dulu..biarlah teman-teman kat Kajng nie menyokong aku nanti..ade gak walhasil...oops..pose...