Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Aug 14, 2009

Tempeleng sket Ostad Azizan.

Oleh : AdukaTaruna

Skang ni, akhirnya DAP faham dan akur akan kehendak politik Islam yang mahu mengawal penjualan arak di kawasan majority Islam. Tak dapat semua tempat majority Islam kat Selangor, dapat Shah Alam dulu pun jadilah. As step pertama.

Bila keadaan dan pertarungan isu arak ni menyebelahi PAS (alhamdulillah), yang Ostad Azizan plak apsal masih membuto? Umumkan lah satu kawasan majority muslim yang sebelum ini ada arak, tetapi akan dimansuhkan sebagai ujian permulaan. UMNO terkedu satu hal, tapi hal yang lebih penting kita dah dapat ambil kesempatan untuk tegakkan amar maaruf.

So, nak gua tempeleng Ostad ni ke lu orang volunteer tempeleng ostad lu sendiri? Gua bagi Ostad Azizan tempoh sampai habes prk Penang, sebab maybe ostad tunggu prk dulu.

Penat2 masing2 fight untuk isu ni, bila DAP akur dan faham, tak nak pulak gunakan peluang. Memang nak kena tempeleng la tuh.

5 comments:

maymot said...

ekau langkah mayat matbon ngan qutreen dulu duka duki oii !!
haha

Anonymous said...

kat tempat aku seven E takde pun jual arak.... ilex jer... takde kecoh² pun....

-abanghensem

AdukaTaruna said...

kat tmpt tu ada ke seben E abgensem? muahahahaha

Anonymous said...

Lu baca tulisan Hishamuddin Rais pasal H1N1 dalam Malaysiakini. Lu pikir habis-habisan. Itu teori yang sangat betul.

Lepas itu lu tempeleng habis ulamak yang selalu menyerah pada takdir tanpa membuka minda tentang perkara sebenar. Biar tercabut jubah. Sikit-sikit berlindung sebalik jubah, sampai bila kolot Melayu nak hilang.

Gua cabar lu.

Anonymous said...

kedah baru je lps isu babi, tanah dan sbg nya.

aku cdg ustaz azizan lepak dulu... mungkin hujung tahun/tahun depan baru buka isu arak ngan judi skali...

klu dkt sgt, DAP KEDAH akan melenting juga... baik ustaz azizan wat paperwork siap2 dulu...