Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Aug 21, 2009

Tantawi punya isu plak.

Oleh : AdukaTaruna

Tantawi cam biasa memang laju. Bagus memang bagus. Tak la lembab macam Hadi. Rimas tahap gaban gua. Macam Ah So tua bawak kete mcm siput duduk lorong laju. Suruh ketepi taknak. Sebab dia Ah So. Falsafah Kepimpinan Ah So perlu dipertahankan. Bangang punya orang. Tapi nak wat cane, ahli pun bangang2 gak. Terpaksa la lantik yang kurang sket bangang dia. Kurang 2-3 mm la.

Tantawi 1.

Tantawi ajak debat atas tiket Pemuda BR. Bagus memang la bagus. Dalam kerja pasukan, yang lemah dibackup yang kuat. Team work ma... team work. Tapi tajuk lain gua nak tgk si Shamsul Iskandar The Great tu one by one. Gua nak tgk intelek mamat poyo nih. Terkial2 ke apa ke.

Sesenang lu la cabar mamat debab tu debat xenan. Isu H1N1 ke apa ke.

Tantawi 2.

Tantawi pertahankan Mursyidul Am. Bagus. Takda komen apa2. Tapi, yg elok jer pertahan no, kalau tetiba Mursyidul Am buat magik perkara bangang, lu langgar jer. Lu pemuda, kena jadi kumpulan pendesak sket.

Tantawi 3.

Dedahan isteri calon UMNO. Paiseh la lu Tantawi. Patut bukan lu dedahkan. Hancur la imej lu. Benda2 macam ni lu kena guna lulit. Lain kali tepon gua dulu. Nak kena tempeleng ke apa? Tak cukup lebam kat dahi gua tambah lebam kat bijik mata tu kang.

Lu cari NGO wanita ke, satu aktivis wanita ke macam Kak Nora. Suruh dia yang buat dedahan tu. Sidang media. Paling cantet just guna blog jer.

Dey... ini apa daa.. imej Ketua Pemuda Kepimpinan Ulama dedah skandal laki bini. Tak pernah terfikir kat gua. Baik lu tukar nama jadi Mama Juwie At Tantawi. Idiot!

8 comments:

Pak Oncu said...

den setuju Tantawi ni idiot gaban hampeh,,,,,,,,,,,, kat kelantan wakil rakyat pas pn sama juga kan kan kan........... alooo lain kali guna otak jgn guna keplo lutot,,,,,,

pria malaya said...

bro..wa setuju dgn lu part 3...wa cilok sikit idea lu ni..lu nk baca, leh baca kat sini...

http://ruangbicarapriamalaya.blogspot.com/2009/08/pendedahan-isu-isteri-kedua-calon-umno.html

~PakKaramu~ said...

Salam ramadan al mubarak

sabri said...

setiap pemimpin ada masalah rumahtangga masing-masing. Rohaizat ada masalah.Adun Melor pun ada masalah.Ketua Ulama Perlis pun ada masalah.pada saat-saat akhir kempen,bimbang Umno guna kes Adun Melor dan Ulama Perlis ni sebagai backfire.Ustaz Nasrudin sudah bersedia untuk membalas ke?

Edyes said...

bukan slalu wa sokong lu... tapi kali nie salut lah...

camana ketua pemuda PAS boleh jadi pakar saikologi perkahwinan?

blues untuk rakyat said...

POLITIK BRADER.....

Lee Copper said...

Biasalah Sheikh Tantawi... akai pendek.

Anonymous said...

gua pun stuju ngan lu AT...
Tak belajaq ka dari sejarah... serangan peribadi nie org dah meluat... kalau meluat kat dia (nasha tantawi) saja takpa la... takut meluat parti sekali.. naya... hampeh..

maskryder