Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Aug 19, 2009

Skang gua berkebun plak.

Beb. Ni projek gua beb. Gua berkebun skang ni. Sensorang jer gua buat. Rajin tak gua.

Ni la pokok2 yang berjaya gua kebunkan...


Pokok kelapa yang lebat berbuah...


budak kecik ni gila glamer dgn ngan pokok terung gua...


Pokok pudina kesayangan gua...


Pokok betik hawaii...


Pokok kacang brandybendi dan pokok cili....


Pokok kacang panjang dan kacang bendi yang dah berbuah...

Ada lagi pokok2 yang gua tak siarkan. Seperti :
  • Ketum
  • Marijuana
  • Popy





7 comments:

maymot said...

koling2 hanipa maidin...
saman hakcipta terpelihara dapat berapa jota???

:P

rosul said...

TU DIA..LU BUAT GUA TERKEKEH SORANG2..BEOI KE ADE MARIJUANA ..POPY..NAYA LU NANTI..

Evelyn said...

poppy...

hi3

muraisenja said...

gua tgh cari pkok popia sapa ada benih dia kasisama gua....AT lu tau ka pokok popia...

Hanz_Azdi said...

hehe AT ... pertanian 1 kerjaya? baguslah lu..cayalah!~

Anonymous said...

Amenda le lu citer ni..

Anonymous said...

Amenda le lu citer ni..