Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Aug 3, 2009

Si tua laknat bersuara...

Kajian semula ISA perlu sesuai dengan keadaan: Dr Mahathir

KUANTAN: Tun Dr Mahathir Mohamad hari ini berkata, kajian
semula terhadap sebarang pindaan berkaitan Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA)
perlulah bersesuaian dengan keadaan semasa.

Menggila meluat gua baca benda alah ni. Tua laknat bersuara tentang ISA. Pasal ISA la dia bunuh kat Memali. Orang tua ni kalau bercakap soal rasuah ke, apa ke, gua tak menggila meluat macam nih.

Tapi pasal ISA, gua cukup2 panas hati. Orang tua pembunuh!

Orang tua pembunuh!

Orang tua pembunuh!

Orang tua pembunuh!

Orang tua pembunuh!

Orang tua pembunuh!

Orang tua pembunuh!

2 comments:

Anonymous said...

'Pasal ISA dia bunuh kat Memali'?
apa yang ko merepek ni si laknat, lu mmg terkutuk la AT! Dah la cakap merapu, pastu nak panas tak tentu pasal, engko dh gile ke bro?

"Orang tua pembunuh si Kutuk Laknat" baru betul..
-azienmat-

uma said...

"PAsai ISA dia bunuh kat Memali?"
bro.azienmat
lu paham ke maksud AT tu?hehe

atas sebab apa berlakunya pembunuhan kat Memali tu?
awat ibrahim libya ke tembak kat memali tu?
atas sebab apa?
sebab apa ibrahim x mau myerah diri?

hehe...

lu kasi terang skit bro?