Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Aug 4, 2009

Najib kasi demo kat Stadium.

Oleh : AdukaTaruna

Najib punya kenyataan memang cerdik beb. Bagus kepala otak dia nih. Tak macam Paklah. Flip flop satu hal, bodoh piang stu hal. Agaknya semua yang ambil bidang agama jenis macam ni kot.

Kenyataan najib yang mahu stadium diguna sebagai tempat protes memang baik. memang bernas. Bikin hati kategori kampung dan atas pagar terfikir akan benarnya.

Gua tengok, tiada siapa pemimpin BR yang dapat counter kenyataan Najib ni. Yang gua jumpa ialah kenyataan Mahfuz yang meragui kenyataan Najib.

Apa patut BR buat?

Pada gua, BR patut sambut baik saranan Najib. Kita buat demo kat Stadium Bukit Jalil, dan berarak serah memo kat Istana. Ngeee....

So, minta polis aturkan laluan traffik untuk rakyat sendiri la. Jakie Chan buat filem boleh plak lu sekat sini-sana, sediakan laluan traffik untuknya. Tu belum gua ungkit Le tour de Langkawi yang manjang rugi jer tuh.

Kumpul kat stadium, berarak ke Istana, polis kawal lalulintas, serah memo, bersurai. Selesai. Kan senang?

Bodoh punya UMNO.

6 comments:

muhammad said...

Jauh sangat stadium bukit jalil tu AT.

Satdium Merdeka la.

AdukaTaruna said...

Alamak. Yeke? Wakaka. Terlupa plak gua ni bengap jalan KL.

Anonymous said...

berarak kena ada jugak.memekak kat stadium je tak jadi.macam protes dulu yg kecoh pasal jilat bontot.berarak ni ada feel dia.kalau tak kenapa tak berkumpul kat stadium je utk maulid nabi.

Anonymous said...

Kadang² nampak bebal gak ngko ni AT.Ingatkan ngko ni perfect.Slalu sgt kutuk org agama,rupanya ngko pon Jenis Melayu level biasa gak.Bebal.

zaminc said...

kah kah bila masa AT kata dia perfect... sebab dia tak perfect la dia kritik tuu.. kalau tak baik dia buat sendri jer...

Anonymous said...

Baru tau ngko bengap?Bukan bab jln je,tp bab2 lain pon ngko bengap,lagi banyak ngko ckp org bengap,bertambah bengap la ngko tiap hari.Kesian.