Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Aug 29, 2009

Malaysia aman tak macam negara lain - TPM

"Banyak negara lain yang menghadapi masalah sehingga menjejaskan kehidupan mereka termasuk pergaduhan sesama sendiri, perang saudara, pergaduhan antara puak dan penjajahan seperti yang dihadapi di Iraq," katanya pada majlis penyerahan sumbangan kepada masjid dan surau kawasan Dewan Undangan Negeri (DUN) Bukit Serampang di Masjid Jamek Al Muhajirin Felda Seri Ledang hari ini.

1. Sebab Malaysia adalah boneka dajal. Dajal datang dengan bawak syurga dan neraka. Malaysia tunduk kepada USA, maka kita tidak ditekan sana-sini.

2. Sebab gen Melayu dayus wal stupid. Sestupid ulama Melayu. Kena ugut dengan Lee Kuan Yuew dah bagi tanah dan air pada Singapore. Singapore pun serah pada Lee Kuan Yew. Pulau Batu Putih. Tambak Johor sendiri pun takut nak roboh. Pattani bagi dat Siam. Pulau Pinang keluar Kedah.

3. Sebab pembangkang kat sini cintakan tanah air gila lebih dari politik masing2. UMNO bunuh perkampungan Memali, pembangkang sabar. UMNO bunuh lubuk Merbau pembangkang sabar. UMNO khianat negara bawa masuk pendatang untuk mengundi mcm Sabah dan Pekan, pembangkang sabar, SPR mengecilkan demokrasi yang membuka paksaan militian, pembangkang bersabar.

4 comments:

mypugaloo said...

Item no.3 tu AKU CUKUP SETUJU...!!Pihak pembangkang nasional ni sabaq tak bertempat tapi tang benda patut sabaq depa tadak pulak.

ENTAHLAH...???

matstimketum said...

bersabor adelah lebih baik dibulan puasa ni!

Anonymous said...

Biasa la...
Nyah mmg kurang sket sabo..hehe

Anonymous said...

Indon bakar bendera, panggil malaysia maling, hina raja melayu. melayu sabar....terima dorang kerja, tengok senetron dorang, dengar muzik dorang.

~sarinilam