Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Aug 23, 2009

Mahathir nasihat Najib kot.

Kena pakai topeng'

Oleh Azman Mahmood dan Syuhada Choo Abdullah
bminggu@bharian.com.my



Semalam gua tgk berita TV3, Najib datang bazar Ramadan tak pakai topeng. Terserempak dengan Mahathir yang pakai topeng. Cam malu2 alah jer gua tgk Najib dengan sekor dungong tu apabila melihat Mahathir pakai topeng.

Ntah2 Mahathir bergegas ke situ apabila mengetahui Najib akan berada di situ.

2 comments:

armouris said...

lagi banyak info tentang selsema babi kat sini - Selsema Babi @ Info-Kesihatan-Anda

Anonymous said...

memang aku perati pun madey sekarang nak attack si Najib..... sekarang makin terserlah betapa gila glamor n lembiknya Najib sebagai PM..... tengok la 2 PRK mana ada dia turun padang.... siap boley pegi bercuti lagi tu....

-abanghensem