Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Aug 11, 2009

Lupakanlah Rosmah itu Al Banjari


Wak kata dia dia nak register Kelab Ikhwan. Kelab khas lelaki2 poligami. Gua takda hal punya, kalau wak mampu. Tapi apa kejadahnya wak pilih Rosmah?

Bukan wa dengki beb. Gua takda kaitan langsung dengan wak. Tapi as blogger junior, gua rasa sedih akan kisah percintaan terhangat wak terkini. Senior buat cara senior la beb. Malu la kat bebudak. Gua tahu la Najib tu dayus, tapi agak2 la wak.

Anonymous said...

cantik sgt ke elyn ni.brape umur die?

Alamak wak. Memalu la plak. Guna ID anon la plak. Apa barang nak join Ikhwan tapi penakut. Kata terer tangkap toyol. Muahaha.
Takper wak. Sebab gua junior, gua kena respek orang senior. Wa bagi wak gambar beliau. Tapi pastikan wak lulus beberapa keteria.
  • Pandai BI. Kalau tak pandai, mampos terkulat2 wak oi. Baca blog dia pun terkebil2.
  • Kadar dengupan jantung normal dan mampu lulus ujian kecergasan.
  • Pastikan diri tidak anti Australia walau wak penyokong fanatik Imam Samudera.
Nah hambek la. Jangan petik nama gua sama akak dah. Mati gua kena perambat.

p/s : Kelip2 la sikit mata tu wak oi....

10 comments:

Anonymous said...

huiyoo cantik elyn.err brape umur dia?

idung dia lagi mancung dari rosmahla.

i syg elyn tau.

Mohd Ikhmal said...

mak aii... leh interrupt..
aku bukan banjar.
aku jawa

lelaki_ini said...

Hahaha. Nasib ekau le Lyn. Hehe.

azzamakhsyari said...

pergh bro aduka,
gua jatuh cinta trus beb..haha

Anonymous said...

bagi wa awek ni biasa jer..... errrrr.... AT lu ada o phone dia tak....

-abanghensem

my beloved elyn said...

elyn, i love u so much!

would u accept my proposal my dear?

plsssss.........

i'll kill myself if u unaccept my love :''-(

Evelyn said...

weh.. jap.. nk gelak.. hihi..

isk isk.. gambo sapo la tok moh ni rembat. nih mcm iklan sunsilk jer.. tak main ler beb.

hugo boss ke, calvin klien ke. apa barang sunsilk punya style nih.

Anonymous said...

AT, lu bg no phone, wa blanja KFC.. Wakakaka..

Pendekar Laut

Hanz_Azdi said...

ho ho ho

ni betui ho liao

caya la lu brader punya lawak...

mmg tak berkelip mata wa pandang.

hehe.

Student Pondok Panas said...

AT,

katakan apa harus aku buat untuk dapat no telefon dia. Selama ni aku memang setuju dengan semua pendapat engkau 100%.