Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Aug 30, 2009

Ku Li keluar UMNO.

Gua Musang bakal muncul bandar kedua terbesar Kelantan

GUA MUSANG 30 Ogos — Kerajaan pusat merancang untuk membangunkan bandar Gua Musang sehingga menjadi bandar kedua terbesar di Kelantan selepas Kota Baharu, kata Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri, Datuk Mustapa Mohamed.

Beliau berkata kemajuan ke arah itu semakin kelihatan terutama tumpuan kerajaan dalam melaksanakan banyak projek pembangunan khususnya jalan perhubungan di Gua Musang.

4 comments:

jiwamelayu said...

saspen wa baca tajuk
cheeiiittt, ingatkan sungguh tadi

Kapak Besi said...

tau lah , projek tu nk memikat ku li dari melompat..

Anonymous said...

bagi wa jauhhhhhh lagi tu nak jadikan bandar kedua terbesar di Kelantan tu.... tak caya cuba kraong tanya mana² manager bank area Gua Musang.... senang ke tak dapat cari customer buat loan.... kawan wa manager salah satu bank kat sana cakap nak cari client sampai cukup target pun kena cross border..... nak harap penduduk gua musang..... alahai.... dah la cawangan bank gred B..... camni jer la... baik Dato Pa buat Jeli sebagai bandar kedua terbesar.... tak payah la sibuk kat tempat orang.....

-abanghensem

Anonymous said...

apa ada kat gua musang tu. kiri kanan hutan je.

~sarinilam