Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Aug 21, 2009

Kes SPRM-TBH ni senang jer nak settle Najib woi...

Oleh : AdukaTaruna

Lu ingat tak balai polis mana ntah kat Johor yang hilang dadah rampasan dalam bilik bukti? Apa penyudahnya? Sekor polis babi hitam ditemui mati dalam ladang kelapa sawit kalau tak silap. Dikatakan bunuh diri kerana bertanggungjawab terhadap kes itu.

So, apa susah sangat Najib woi? Lu babi hitamkan sekor SPRM buat macam tu. Takan tu pun gua nak ajar? Tak habes2 tektik surat ugut la, rumah kena lempar cat merah la, kena bom petrol la.

Yang babi2 bawahan SPRM Selangor plak, kalau lu baca blog gua ni, pepandai la lu tulis satu surat dedahan perkara sebenar sebelum lu jadi mangsa. Lu simpan kat seorang yang lu percaya dan susah dikesan. Mana tau nasib lu jadi babi hitam? So, surat tu berguna nanti. Kat alam dunia la. Alam kubur pepandai la lu survive.

Lu jangan lekeh apa yang gua cakap ni.. kena batang hidung nanti dah terlambat. Lu semua anytime dijadikan babi hitam jer. Baik lu tulis dedahan sekor persekor. Yang Najib plak, cepat la buat mcm cadangan gua. Takan penakot kot? Kata nak terer macam Mahathir. Kalau takda telur, suruh la Rosmah Puaka.

1 comment:

Anonymous said...

hehehe...betui..betui..tapi lu dah bocorkan rahsia ni.Mesti dia nak kena cari jalan lain le plak yang lu tak bleh kesan..kasi mati orang Dap ke dan tuduh dia terlibat.