Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Aug 23, 2009

Bapak Rafizah harus tampil dan bersumpah.

Katanya, sekiranya berlaku perceraian Mohamad Ali menuntut agar Rohaizat mengembalikan surat pernikahan kahwin anaknya yang kini berada dalam simpanannya.

La........ surat tu kat dia ka? Salinan takan tak pegang? Tepok dahi jugak gua. Camni la bapak eh. Lu sebagai bapak, lu kena tampil bela anak lu. Anak lu tu dah tak mampu dah tu. Gila babun punya tekanan. Masa bercinta semua indah. Dah tahu yang jantan ada isteri pun lu redah gak.

Skang ni lu tampil la. Kalau perlu sumpah, kita sumpah. Sumpah depan media. Dan tuntut Rohaizat plak sumpah. Tak tuntut pun takpa. Rohaizat akan jadi ala2 Anwar Ibrahim la. Sampai skang terkial2 nak sumpah.

Lu sumpah jer. Kalau mana2 PKR datang untuk halang lu bersumpah atas sebab bola tanggung kepada Anwar, g jahanam sama dia. Keadilan anak lu first. Politik2 letak tepi.

5 comments:

C++ said...

Bhai...

Gua setuju ngan idea lu.. Bapak pompuan tue patut pi angkat sumpah... buat public declaration...

Janga riso pasai benda lain.. risaukan anak dier dah cukup la...

Anonymous said...

apa la rohaizat tu.nak memimpin family pun terkuntang kanting, ada hati pulak nak memimpin rakyat

Anonymous said...

tak faham lah. apesal malu nak ngaku bini 2. bukan buat salah pun.

Anonymous said...

bagi wa bukan malu... tapi takut terkantoi kat bini pertama....

-abanghensem

zaminc said...

hmmm wa rasa kan.. depa ni kawen sindiket kut... tu pasal takde simpan surat2 ni...
kalau kawen ikut law, pejabat agama kan ada rekod.. apa susah...