Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Aug 20, 2009

Janda Akhil Hayy nak menyanyi?

Oleh : AdukaTaruna

Lu jangan bikin gua menyampah 2-2. Akhil gua menyampah, lu gua meluat. Persetankan kapitalis2 yang memikat lu untuk mengekploitasikan keglameran lu ketika ni. Niamakahai mereka semua.

Lu dah mekap tebal? Takper, gua terbuka walau gua menyampah wanita makeup tebal2. Nipis2 gua suka. Ngeee... tak mekap lagi gua suka.

Kalau lu sesat baca blog gua, atau kawan lu baca blog gua, gua ulang balik. Apa pun konsepnya, nasyid ke, irama padang pasir ke, jangan menyanyi, ok. Lu terus dan konsentret kat perniagaan lu tuh. Bukan salah nyanyi tu, tapi salah timming. Tak payah buat hal la sis. Tak kompiden betul gua lu terjun dalam industri kapitalis seni nih. Satu2 terbukak jap g.

PAS jemput janda Akhil menyanyi? Nak kena tempeleng?
UMNO jemput janda Akhil nyanyi? Jangan memandai2 terima. Dapat cop bodoh dari gua kang.

4 comments:

Anonymous said...

Tak setuju Maiza menyanyi tapi kalau jadi pengacara tu saya setuju. Maiza di makeup tebal untuk masuk majalah atau tv.

rosul said...

apalah nak jadi...astaghfirullah.. dahlah Maiza teruskan bisnes tu jangan nak menjahanamkan diri tu Maiza.. Lu yang salah mintak cerai sape suruh... Kalau lu stay ngan Akhil Hayy kan u jugak ada faedahnyer...

Anonymous said...

Yup, setuju dgn bro AT...

-aku pencinta wanita

Anonymous said...

Maiza nak belakon pulak dah.