Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Aug 31, 2009

Gua rasa nak bunuh diri



Pagi2 kemerdekaan ni gua rasa nak bunuh diri pun ada bila jumpa anak2 skang yang tak tahu kukur kelapa.

Gua masa zaman Jepun dulu, punya perit nak sorok benda alah ni. Takut dituduh senjata pemusnah. Pagi2 sebelum pergi ke sawah, gua kukur kelapa dulu. Nanti senang mak gua nak masak.

Budak2 skang? Ayak...

x_x

6 comments:

sEmut said...

peh. 'town' betul budak nur_haq tu. haha

Cahaya~ said...

hu...
sungguh xtau
yg atas2 tuh pun cam xtau sangat,,

eh.. hidup lagi xnih?
;p

muraisenja said...

manaa la bebudak skang ni nak tau sumer tu....skang kan dah ada santan paket... jadi watper nak kukur kelapa lg... zaman dah berubah, dah moden... Rasulullah pun pernah berpesan "ajarlah anak2 kita mengikut zaman mereka bukan mengikut zaman kita" lebih kurang camtula...

bro AT lu masih idup lagi ker... jgnler bunuh diri kan dosa besar tu...

lelaki_ini said...

Lu sempat ke jumpa zaman Jepon?

Cahaya~ said...

tunjuk kwn nur,,
"amende? cam biawak pun ade aku tgknyer"

haha,,


**bro disman, zaman british pun beliau sempat jumpa hehe ;p

Anonymous said...

budak aduka tengah berleter sebab anak buah dia tak tau kukur nyiur. last2 pak cik jugak yang kena kukur.....