Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Aug 31, 2009

Gile. Dah nak mati ke apa Harakah ni?

Pukul 3.20 petang Hari Kebangsaan baru nak siar Perutusan Merdeka Presiden sendiri? Elok mati la dari ada. Macam gampang lembab. Maruah mana ma? KPI mana?

9 comments:

Anonymous said...

Ntah..Web siasah,suara keadilan pun tak bergerak2 seminggu dah..lena tido sebab menang hari tu kot.

Anonymous said...

wa tak kisah pun harakah siar ke tak perutusan merdeka... wa tak baca pun.... bukan apa wa tau dah ayat slapstik jer.... tak kira la dari PM ke TGHH ke....

-abanghensem

Amri Mat Saaid said...

ha ha kami di TBO dah lama kritk pengurusan harakahdaily cuma tengok yang ni


http://www.telokbakong.com/?p=1160

Anonymous said...

Alah..bulan bulan posa ni diorang sibuk,siang mengaji malam berterawikh la Aduka.Tak cam ko.

Anonymous said...

Alah..bulan bulan posa ni diorang sibuk,siang mengaji malam berterawikh la Aduka.Tak cam ko.

Anonymous said...

weh...apa penting sangat ke merdeka ni?? ciptaan ank didik british iaitu umno punya merdeka best ke?? ko teruna lagi apa tau pasal dunia??
bendera sang saka merah ko tu tak leh terima lah beb, pasai seakan bendera umgolno wa tak setuju...baik lagi bendera sang saka yang bulan bintang di atas kiri bendera..eh minyak naik lahh yahuuuuuu..ko mesti suka gak kan..aku tau..:)

-umno terus mereng-

zulsulung said...

Terima kasih atas komen-komen semua. Mulai 15 Ogos, Harakahdaily diambil alih pengurusan baru. Datanglah jenguk-jenguk dan bagi pandangan tuan-tuan semua.

ZS

Anonymous said...

ada keja kosong tak kat harakah daily?

~sarinilam

Nadge said...

Kalau guna bendera ni habislah Indonesia melenting! Sekarang ni mereka dah tuduh Malaysia curi lagu Rasa Sayang Eh, tarian Pendet dari Bali, bahkan lagu NegaraKu. Walhal Rasa Sayang Eh itu kepunyaan semua Rumpun Melayu termasuk Indonesia, Malaysia juga Brunei, Singapura dan Melayu Selatan Thai dari bertahun sebelum Indonesia wujud. Video yg ada Tarian Pendet itu buatan syarikat di Singapura untuk klien swasta, BUKAN Malaysia - sengaja anasir bukan-Melayu di Singapura nak pecah-belahkan Rumpun Melayu Msia-Indonesia. NegaraKu pula asalnya lagu Perancis yang diambil oleh dua-dua Msia dan Indonesia, bukan Indonesia punya saja.