Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Aug 10, 2009

Arak lagi..

Oleh : AdukaTaruna

Beb. Gua jumpa satu artikel bayek punye. Dari Sebol. Tak salah gua Kristian pun larang arak kan. Apa kata Khalid Samad masuk gereja kejap, cari sokongan pihak gereja secara bertulis tentang alkohol nih. Khalid mana? Khalid? xenan, lu panggil dia jap.
  • Sokongan dari pertubuhan gereja / Kristian
  • Sokongan dari pengamal perubatan
  • Sokongan dari ngo belia
  • Sokongan dari persatuan silat / teakwando / judo

6 comments:

armouris said...

info tentang selsema babi kat sini - FAQ Tentang Selsema Babi

lelaki_ini said...

Bro. kat sini wa nampak betapa pentingnya peranan NGO kuasaan PAS/PR yg nampak neutral tp ada elemen kecerdikan politik yg tinggi. Di samping m'bina minda/fikrah di kalangan NGO lain dgn cara tahaluf/da'wah/aktiviti kemasyarakatan.

Ust Fadzil yg b'pandangan jauh penah sarankan prka ni dulu, iaitu m'perkenalkan sistem satelit/network dgn memperbanyakan NGO.

Lulit yg lu propose dulu tu mmg cantet.

Anonymous said...

ko nak harapkan khalid?boleh blah la..

Anonymous said...

minta pandangan doctor jugak.diorg paling berbulu dgn arak ni.org minum arak sama mcm rokok.menysahkan doktor.

Anonymous said...

betul tu. khalid tak boleh harap. suruh haron taib la. ketua ulamak pas tu. darjat tinggi.

Anonymous said...

apa yg ko ckp tu betul..

tp ko ajer agak2 xbtul..

Ulama mcm2 ko keji, bodo la lembab la.. bila ada nasihat gereja ko ckp baik punya lak..

kalau ko ni org Islam, amat malang la.. lebih bersangka baik kpd agama lain berbanding agama sdr.. syg seribu kali sayang