Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Jul 15, 2009

Weih... turun weih...



Kalau lu nak jumpa uma, 100% kompom boleh jumpa kalau lu join nih. Kalau lu nak jumpa gua, 50-50 la.. ngeee.. gua penakut ma. Hanya uma mengenal manikam.

6 comments:

Xenan said...

haha,
turun la bro.wa maybe turun gak kot.tapi wa takut h1n1.hehehe

sabri said...

Aduka,kau kan yang buat blog petition Isa tu?sepatut kau kena ada demonstrasi ni.baru betul.petition tu sampai bila baru nak serah?aku nak turutserta

uma said...

sebab wa dah jadi bapak bdk
rasa malas je nak layan
demo2 ni,
bior org x kawen xada anak g...haha

klu lu turun,
kasi roger sama wa...
wa rasa anak dara k.memot turun tu
nanti lu leh lah riki2
x perlu dtg umah dia
jimat skit,bro...haha

Hanz_Azdi said...

wa nak turun KL demo tapi wa x cuti kot hari tu...tgk ler camner..50-50 ..harap wa jadi ler pegi. Lu orang tolong sama doakan wa leh pegi demo, ok? tq

Xenan said...

bro kalu g gerak dr KK ke?kompom ngn gua gak.Leh gerak skali

Anonymous said...

wa..... ermmmm.....


-abanghensem