Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Jul 17, 2009

Ulama bodoh lembab macam biasa.

Pemimpin KeADILan Dato' Seri Anwar Ibrahim tiba pada jam 10.20 pagi dan menyampai ucapan ringkas kepada orang ramai di situ, ketika masuk ke dalam hotel.

Turut kelihatan Penasihat DAP Lim KIt Siang dan Setiausaha parti itu Lim Guan Eng berhimpun bersama-sama dengan orang ramai.

Nak jadi Panglima Zon Perang, tapi lembab dan terkial2. IQ out. Hanya komuniti bangang akan lantik orang bangang untuk tajuk yang salah.



8 comments:

sabri said...

pemimpin Pas yang ada cuma Dr dzul dan Dr hatta, yang dihina '10 budak hitam'. golongan ulamak suci murni mana? shamsul mat akin ada, ust nashrudin mana? anwar dan kit siang ada, ust hadi mana?

abuadil said...

masa perhimpunan mansuh ppsmi brother anwar, lim kit siang mana? masa protes hina rasulullah ke kedutaan denmark, anwar mana? mungkin anwar bukan melayu dan bukan islam.

Anonymous said...

perhimpunan untuk isu islam ramai pemimpin pembngkang xada.nak suruh pemimpin islam juarai isu camni?

hei aduka bodoh,mana pegi akidah ko hah?xpayah nak mainla politik sial camni..buat malu beruk je.

Anonymous said...

Apsal ko tak tanya sekali TGNA gi mana? Husam gi mana?

Bodo..

Anonymous said...

dengan DAP,alamak pijak semut xmampos.di Manek urai hari tu mana2 pemimpin DAP yang nak berceramah,bagaikan nyiru ditadahkan.layanan first class!.tapi sesama pemimpin islam macam celaka layanannya.apa punya pimpinan ada jugak dalam pas yek.hairan2.tarbiyah haru biru ni.

woii,setakat sembang bab islam yahudipun bolehla..tapi buktikan dulu boleh x korang praktikkan dalam pergaulan dan hubungan sesama sendiri.

-zaragosa-

Anonymous said...

woi Hadi bodo! kau tak dengar ke ustaz zaragosa kata apa? putuskan hubungan dgn Dap la oi. pi cium jilat Umno sana. sesama Muslim bersaudara. yg kau terhegeh-hegeh jilat Anwar dan Dap buat ape, bodo punya Hadi. demi Islam kau kena berkeras dengan cadangan kau Kerajaan Perpaduan tu, bukan tunduk dgn Nik Aziz, bodo punya Hadi! perut besar otak kecik, pengecut!

Anonymous said...

Sabri,lu tatau ke...??

Ostad Hadi dan Tantawi takde sbb dia sibuk berunding gelap dgn Umno....

sibuk menjilat Najib........

untung2 dpt jadi Menteri bila UG jadi kenyataan.........

stakat sekor Cina mati takde maknanya...........

baik pi jilat Umno...........

ada untung kemudian hari.......

jadi Menteri boleh tambah bini lagi.............

Anonymous said...

kahkahkah.ada jugak orang marah kat gua.pedas ke?releksla bro.aku xsuruh pas putuskan hubungan ngan dapla.aku suruh ko hantam pemimpin pas yang menyisihkan pimpinan sendiri.kerana kuasa,prinsip persaudaraan islam sesama pas diketepikan.dap bangsat koorang jilat plak,member dalam parti sendiri ko terajang.siap tadah mulut untuk dikencing.tu yang aku kata,politik sebegini adalah politik jebon.sendiri2 pun nak main politik jgk ker.bangang punya olang.kalau dah bertaraf ulama tapi ada pikiran mcm ni,dia tu bukan ulamak tapi 'Ulam Mak Ko'.setakat yang aku perati,ada pimpinan pas yang mengamalkan politik camni.dah jadi virus dah.

sori bro,wlupun siapapun pimpinan pas yang aku nampak sudah lari dari landasan asal,memang aku akan hantam ngan batang kayu tengah stanby ni.

-zaragosa-