Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Jul 23, 2009

Ulama bangsat mustahil mengaku silap.

“Saya lebih kenal siapa dia (bekas isteri). Seorang isteri yang baik tidak akan membuka aib suaminya. Hingga sekarang saya kesal dengan kenyataan yang pernah keluar dari mulutnya. Sekarang ini ialah masa untuk bermuhasabah diri tapi sudah hak dia, itu mulut dia.
Ewah2..... si ulama bangsat nih. Kalau tak bini lu buat camtu 10 tahun pun dia tak lepas dari derita. Bangang punya ulama.

2 tahun menderita. Tak balik2. Gantung tak bertali. Media jer la jalannya. Stupid wal idiot punya ulama. Cuba penderitaan keluarga miskin tu tak diheboh2kan kat media, sampai kiamat tak dapat bantuan beb. Bini lu bukan duduk negara maju. Duduk negara dunia ke-3 la bongok.

Alahai.... stupid tahap babun la golongan ulama nih.

16 comments:

Anonymous said...

datang bulan ker bro?

Anonymous said...

Ko la bodo. Sejak bile akhil hayy tu ulamak? Tolol la ko ni. Akhil Hayy tu level ustaz pn blum cecah. Sbb tu die xde pnggil nama dia ustaz.

Kau ni bodoh bongok. Hal ni bkn selesai sbb bini dia bwk gi media. Hal ni selesai sbb bini dia bwk gi mahkamah sial! Ape jadah nk bwk gi media? Bkn selesai pun.

Alahai.... stupid tahap babun la Aduka bongok nih.

mountdweller said...

Betul ke dia tu dari golongan Ulamak?

Anonymous said...

aduka nan babun buta merah buntut..akhil hayy..tu cuma seorang manusia yang petah bercakap pasal ugama..kalau dia memang ulama...takkan dia nak terima lamaran ntv7...he..he..babun ..babun

Anonymous said...

bukan ntv7 la bodoh tp astro......

corongkita said...

salam.

boleh la kita memblog dan kritik secara satira dan lempang skit2 mana yg degil.

tp bab memburuk title ulama cara hang ni aduka buat aku seriau la.

boleh tak hang ubah bab tu?

sekadar ingat utk kawan2 dan diri sendiri....

http://corongkita.blogspot.com/2009/07/1malaysia-puaka-sang-saka-gila.html

Shemmi said...

wow!

Fadzil said...

Setuju dgn corongkita.
aduka banyak sangat keluarkan perkataan `Ulama bodoh,ulama bangsat`...ko ni mulia sangat ker sampai boleh label orang itu ini..
martabat ko di sisi Allah dah tinggi sangat ker sampai boleh senang2 nak label orang ulama bodoh,ulama bangsat..?! Setakat kes perceraian sorang celebriti,akhil hayy, nama ulama yang ko nak busukkan.Dia bercerai hal dia ngn bini dia la..yang ko sibuk tumpang semangkuk buat pe? Jangan tunjuk kebodohan boleh tak?

fugaz said...

hello..bro..mamat tu bukan ulamak laa....lu nie asal nampak org pakai kopiah je ulamak...esok lusa gua punya cerita masuk paper..lu kata gua ulamak..sebab guapun pakai kopiah putih cuma tak rebonding rambut je..silap haribulan lu nampak tapir pakai kopiah pun lu cakap tapir tu ulamak......

zulmin said...

gua penah denga ade orang kate sape2 cakap ttg dakwah ugama dia bley d kategorikan sbgai ulama... ulama kategori ape gua lupa nak suluh ...
kena flashback kisah erdogen & ulamak ni...

Anonymous said...

bagus..nampaknya sume dah paham yg pakai serban jubah kopiah tak semestinya ulama.manusia semua sama.yg berbeza ialah taqwa.pakai jeans dgn pagoda pun boleh jadi taqwa lagi tinggi.jelas?

jebat_berani said...

dengan nama allah yang maha pemurah lagi maha penyanyang..hambumu yang hina ini memohon agar Engkau ya tuhanku membukakan pintu hati saudara-saudaraku ini agar ia beroleh petunjuk yang sebanar-benar petunjuk dari mu ya Allah..

saudaraku ini mungkin berasa apa yang diucapkan itu benar tanpa memikirkan kesan terhadap dirinya dan juga sekalian manusia..ia juga mungkin merasakan bahawa pendapatnya itu adalah haknya tanpa mengambil kira perasaan dan juga kesan terhadap pengangan dan akidahnya..

ya allah ya tuhanku..Engkau yang menjadikan langit dan bumi..dan Engkau jugalah yang menjadikan siang dan malam..hambamu ini bermohon agar Engkau mengampunkan dosa-dosa saudaraku ini kerna ia bercakap bukanlah dengan ilmu tapi hanya dengan emosi yang membuak-buak dan dihasuti oleh syaitan yang Engkau laknati...

ya allah ya tuhanku..sesungguhnya Engkau maha pengampun lagi maha mengasihani..ampunkanlah dosa-dosaku,kedua ibubapaku,kaum keluargaku,masyarakatku,para pemimpinku,dan juga saudaraku ini...aku bermohon kepada mu ya allah kerna hanya Engkau tuhan yang ku sembah..amin

Ma Lin said...

mamat celaka nih kena panah petir kat mulut mau rabik

Anonymous said...

keraguan datang dari setan beb. lu ikut setan ke ape?

Uda said...

Cakap berdegar-degar...suruh tunjuk muka tau plak takut. Lagi ada hati mau kutuk-kutuk ulama. Dasar pengecut!

Anonymous said...

Ulama ialah mereka yang belajar dan mengajar agama. Kan?