Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Jul 1, 2009

Siri Lahanat Jebat! (1-6)





Beb. Gua siarkan novel Lahanat Jebat! secara bersiri. Tapi gua letak kat bahagian bawah blog gua. Lu scrol down lah. Kalau lu orang jenis yang suka membaca, dipersilakanlah. Terima kasih. Agak2 yang menyampah, tak payah baca. Haha. Yang segan2 pulak, baca jer sorok2. Gua tak tahu punya ma. Ngeee...

Cover novel gua tu dibuat oleh blogger non Melayu ini. Kredit dan debit kepada beliau.

8 comments:

lelaki_ini said...

Bro. kalo dah bank-in tp lom dpt buku leh refund x? Hehe.

Mimpi ape lu bg buku free nih? Bayo nazar ke hape..

Hamba Allah said...

kasihan aduka taruna...kutuk ulamak utk lariskan buku...cerita kisah ulamak macam-macam utk menghina...kuasa tuhan buku tak laku...akhirnya bagi baca free...hamba percaya iklan-iklan lain pun perniagaan terjejas...sedikit masa lagi satu persatu iklan akan menarik diri selepas menyedari sia-sia saje menghabiskan duit mengiklankan di blog ini...bersubahat dgn penghina ulamak...kuasa tuhan mengatasi segalanya...bertaubatlah saudaraku sebelum terlambat...hamba sekadar mengingatkan...

rosul said...

Rasakan...kalau umur gua panjang gua mau tengok lu mati lah...cam ne keadaan lu...ade tak orang sembahyang kan lu...habis2 ulama gak akan dipanggil untuk sembahyang kan lu...so kalau leh lu buat wasiat...supaya panggil orang2 kafir sembahyang kan lu ....rasakan...Maap agar lu segera bertaubat..insaflah...belajarlah dengan ulama bebb...jangan ikut lu punyer nafsu dan kepala lu aje...

lelaki_ini said...

Donga tu AT, ekau kono tobat copek sobelum t'lambek. Hehe.

lelaki_ini said...

Donga tu AT, ekau kono tobat copek sobelum t'lambek. Hehe.

SearchForHeaven said...

ops... buku bertemu ruas..wakaka

Anonymous said...

cerita ni cerita bodoh.bodoh tahap cipan.daripada buat dosa hari2 baik ko tolong mak ko tanam kacang.

Unknown said...

餐飲設備 製冰機 洗碗機 咖啡機 冷凍冷藏冰箱 蒸烤箱 關島婚禮 關島蜜月 花蓮民宿 彈簧床 床墊 獨立筒床墊 乳膠床墊 床墊工廠 產後護理之家 月子中心 坐月子中心 坐月子 月子餐 銀行貸款 信用貸款 個人信貸 房屋貸款 房屋轉增貸 房貸二胎 房屋二胎 銀行二胎 土地貸款 農地貸款 情趣用品 情趣用品 腳臭 水晶 長灘島 長灘島旅遊 長灘島景點 長灘島機加酒 長灘島必買 SD記憶卡 隨身碟 SD記憶卡 ssd固態硬碟 外接式硬碟 記憶體