Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Jul 23, 2009

Pro ISA nak bertembung?

Oleh : AdukaTaruna

Pro ISA kacau daun beb. Nak bertembung dengan demo anti ISA. Dun wori la. Stended UMNO punya demo tak ramai mana. Kata jer 3000 tu, tp tak sampai punya.

Ramalan gua, paling tinggi pun, siap bas, elaun, etc, pro ISA akan dapat kumpul 500 orang. Kalau Anti ISA kumpul 10 000 orang, 500 ni akan tenggelam. Sebarang provokasi pun tak menjadi. 500 tadi terutama ketua2 mereka akan duduk dalam satu restoran sambil maki-hamun dan tunjuk isyarat lucah dari jauh. Itu yang pertama.

Yang kedua, kalau SB digunakan sebagai agen provokasi, kita masuk bab lain. Yakni, himpunan pro ISA perlu melarang sebarang simbol parti dan simbol Teo Beng Hock. Gua tak mahu provokasi tu berjaya. Yakni mencetuskan perkauman. Lagipun, himpunan tu fokus untuk ISA.

1 Ogos, gua try hadir. Adik2 gua semua cuti. Yang sekor cuti seminggu sebab UiTM Penang ditutup. H1N1. So, adik2 gua akan dikerah mengambilalih kerja gua. Ngeh3 seronot jadi abang besar nih... Abang dia akan melancong bersama uma di KL. Pakai baju ala2 pelancong Indon. Nak menyamar pelancong England tak layak plak. Kulit golap.

Uma, jgn jadikan baby baru tu as alasan lu tak hadir. Lu kena contohi gua. Duk saf depan cam Wan tjk. Jangan lupo topeng. H1N1 maa....

4 comments:

Xenan said...

oit! wa join...email wa no contact lu.

tapi wa ingat dok saf pro isa pon ok.Buat2 baling batu kat polis.Mesti polis tak balas.hehehe

sabri said...

media perdana akan membesarkan yg kecil dan mengecilkan yg besar. pro Isa digambarkan ribuan. anti Isa hanya ratusan. BN masih mampu berdiri hingga hari ini. salah satu kakinya ialah media perdana.

lelaki_ini said...

Dpt bisnes air mineral, garam, tuala kecik & topeng best nih. Hehe.

uma said...

klu nak itot pale otak bengong wa
nak je bwk
hero wa yg baru lahir nie...haha
hero wa kene train dr kecik nie,
nanti beso leh jadi presd PAS
jd PM msia pertama dari PAS...haha
nampaknya lambat lg msia dpt PM
ptama dr PAS.haha
harap anak lu & lelaki ini
leh join sama...haha