Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Jul 10, 2009

Dah macam kembar seiras gua tgk nih.

4 comments:

Manjungmari said...

Salam..

He he ada juga sahabat yang bekenan dengan gambar gua buat tu ya... silakan...

Anonymous said...

baca aritkel terbaru mamat ni.... dia tuduh TGNA cakap "belawok"... sekarnag dia nak lepas geram ket kepimpinan PAS kelantan sebab ramai pemimpin kelantan
dah tak nak layan mamat ni sekor....

-abanghensem

Anonymous said...

baca aritkel terbaru mamat ni.... dia tuduh TGNA cakap "belawok"... sekarnag dia nak lepas geram ket kepimpinan PAS kelantan sebab ramai pemimpin kelantan
dah tak nak layan mamat ni sekor....

-abanghensem

anti-aduka said...

sedap2 je ko fitnah org..
ko ada bukti konkrit ke nak tuduh2 org ni?
ko x kenal sape cg. pa..
dia da lama bjuang dlm pas ma..
blah la lu..
org dah mual bace blog lu..
xde org da nk blog lu duka!
sape lu nk tuduh cg. pa?