Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Jun 23, 2009

UMNO & PAS : Betapa bangsatnya Ketua Pemuda PAS.

1. TGNA rendah diri mohon maaf dan tarik balik kenyataan minta Nasha letak jawatan. Ulama bangsat Ketua Pemuda PAS bila nak tarik balik artikel berniat jahat Ibrahim Ali?

2. Hadi tolak UG. Bermakna Hadi melanggar dalil2 dan nas2 Al-Quran tentang UG. Bila nak tarik balik dalil2 dan nas2?

3. Hadi kata DAP dan PKR setuju tentang UG. Skang bagaimana? Bila nak mohon maaf? Penipu punya ulama. 800 000 ahli PAS dibuktikan jenis bangang bila kena kencing kaw punya.

"Jangan jadi UMNO la Aduka, stop tentang UG."

Tanpa UG atau dengan UG, gua adalah blogger bebas yang menentang setiap bangsat2 politik tanah air.

Ulama bangsat dan penipu.
Ulama bangsat dan penipu.
Ulama bangsat dan penipu.
Ulama bangsat dan penipu.
Ulama bangsat dan penipu.

13 comments:

nalapambu said...

Itulah hebatnya DSAI yang menerajui PR. Segala masalah yang timbul dengan segera dapat diselesaikan oleh nya. Sekarang sudah nampak jelas bahawa DSAI dan LKS boleh diharaf memerintah negara.

Pada mula nya PAS dibawah pimpinan Tn Guru Hj Hadi tertarik dengan kerajaan perpaduan. Tentangan hebat dari Tn Guru Hj Nik Aziz telah membawa krisis ini kemeja pengadilan.

Dari mula lagi nala sudah agak bahawa kerajaan perpaduan yang dicadangkan oleh BN tidak sesuai bagi negara yang berbilang kaum seperti Malaysia.

Sebenarnya tujuan ianya diujudkan cuma untuk menyatu padukan melayu/Islam yang sudah berpecah belah. Tetapi sebaliknya ianya akan mengancam keharmonian kaum lain.

Nala sangat gembira kerana PAS yang pada mulanya mahukan kerajaan perpaduan akhirnya bersetuju menolaknya. Mungkin PAS sudah sedar bahawa kerajaan Perpaduan tidak membela semua kaum seperti PR.

Sejak tertubuhnya PR, sudah nampak nyata kaum cina dan india sudah lebih menonjol kehadapan dalam politik Malaysia. Kalau dulu kaum ini terkongkong di bawah BN, sekarang sudah bebas dan ada lebih berkuasa dan bersuara.

Kami sangat berhutang budi kepada melayu dalam PAS dan PKR yang telah membantu memberi lebih kekuatan kepada kami.

Sekarang kaum india dan cina sudah ada lebih kuasa dalam politik di Malaysia kerana pertolongan kaum melayu dalam PAS dan PKR. Jika PR sudah dapat berkuasa penuh memerintah negara, Jasa2 melayu dalam PAS dan PKR ini akan terus dikenang.

pria malaya said...

hehe..tak habis2 nk anti ngn ulama' ke bro?..haha...

udah ler, nnt org naik meluat dgn lu plak...ni kalau nik Aziz tau ni, tak pasal2 lu kene tarbiah ngn idola lu 2..hehe

tak yah la nk keruh2 keadaan lain, blogger len dah cuba stop isu UG ni, hg still nk maki hamun sumpah seranah tak tentu pasal..

Pro la sikit bro, ikut time, ikut masa, ikut keadaan..jangan memanjang pk negatif nk menghentam je...ni bukan kritik membangun dah ni, ni kritik meruntuh dah ni...

lu cerita pasal benda len pun, orang still dtg blog lu punya, tak perlu cetus idea pelik2 cmni..ok bro?..

harap lu pro terima kritikan wa..baca n abaikan..kat luar kite tetap membe..:)

jeebond said...

Hehehe.. kesian nalapambu.. ini lah contoh manusia umno yang patah hati dek kegagalan menghancurkan pas dan pakatan rakyat.. tak pa nala.. cuba lagi dimasa akan depan kerana manusia spt nasha dan hadi boleh digugat pendirian mereka..

Andak said...

AT, Tok guru dah mintak maaf ngn Nasya, lu bila lagi nk mintak maaf?
atau lu rasa tak perlu mintak maaf ngn sesape pun?

Anonymous said...

sebenarnya ade blogger bangsat yg dilaknat mcm lu la yg menyebabkan huru haranya perpaduan..kahkahkah...
sesungguhnya para malaikat bersama dengan ulama'..kamu yg jahat 'tak berakhlak' mendoakan ulama bangsat..malaikat ntah berapa kali akan mendoakan bangsatnya sang blogger mcm lu ni..kahkahkah...

Anonymous said...

Dengan ini diisytiharkan bahawa,
Aduka Teruna ni adalah BARUA UMNO...
kahkahkah...

Anonymous said...

TGNA dah tarik balik kenyataan kat si Nash tu..... si Nash bila nak mintak maaf kat wa.... selagi dia tak mintak maaf kat wa selagi tu lah wa anggap dia tipu wa....

- abanghensem

Anonymous said...

lu berani ke ckp mcm tu dpn tgna aduka

Anonymous said...

perghh pria, hg bikin wa (AT) panas la...tp wa cam biasa, tak perlu dgr kata lu orang, wa dgn hidup wa, wa dgn dunia blog wa..

otak wa tau apa itu pemboleh ubah, otak kiri wa tahu apa itu falsafah, otak kanan wa arif apa itu gentik melayu susah nk ubah..so, luorang apa susah?

Anonymous said...

anon kat atas tu bukan AT. jgn harap AT nak balas komen camtuh.

Anonymous said...

tapi anon kat atas nih macam at jer.. wkaka...

مَعهَدين الُمعلمْ said...

haha..xtau la malaikat berapa kali dah membangsatkan lu.. aku sendiri pun membangsatkan lu.. pastu klau lebih 40 org membangsatkn diri lu jadila diri lu bangsat smpai mati..

Hanz_Azdi said...

Well said to nalapambu

Eh kamu nih ahli Kelab Penyokong PAS ker? apa pun PR tu mmg cam 1 entiti cam BN ler, cuma lg PR berimej bersih & sedang mempraktis politik baru dlm negara kita.

Mmg Melayu-Islam ada sikit pecah..tapi tak gadoh besar...sikit-2 hal ada ler..biasa ler tu. Lagi pun UMNO byk auta sama orang Melayu juga...tu pasal PAS sudah mau ganti UMNO punya tempat (UMNO kalah PAS menang) jadi Melayu-Islam akan tetap terjamin sbb ada orang mau jaga (PR atau PAS akan lebih tumpu kebajikan org. Melayu-Islam).

Orang lain selain Melayu-Islam, jangan takut nih PAS bukan makan orang punya orang, tipu pun tak ada (kalo ada kena tipu, itu aku mintak maaf ler)...ya, PAS sini sana ada sikit kelemahan, tapi boleh improve...jadi PR lebih bagus untuk semua rakyat sokong untuk Malaysia yg lebih damai & maju.