Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Jun 15, 2009

Puak Terengganu ni menyusahkan betul la beb.

Manek Urai: KPP minta penyokong k'jaan perpaduan jangan berkempen

Kelab Penyokong PAS (KPP) Kelantan meminta pemimpin PAS yang menyokong cadangan pembentukan kerajaan perpaduan, supaya tidak menyertai kempen parti itu dalam pilihanraya kecil DUN Manik Urai pada 14 Julai ini.

Timbalan Presidennya, Yap Kok Seng berkata ini kerana penglibatan sesetengah pemimpin itu hanya akan mengelirukan pengundi dan penyokong PAS di kawasan itu berhubung isu berkenaan, lapor Bernama.


Dah jadi satu kerja plak. Dah jadi satu agen curiga mencurigai. Gua rasa nak sepak jer sekor2 Pak Lebai Terengganu ni. Dah la buat hal kat Terengganu salahkan undi hantu. Skang nak buat hal peringkat nasional jer. Bikin panas la beb. Kepala otak jenis stupid.

Ingat penat ke nak susun sehingga ke tahap ni. Yang dia sesenang datang dengan dalil dan hadis kepala bodoh dia. Tak kena langsung dengan pembolehubah. Ada ke cakap Musa pun jumpa Firaun untuk kes UG. Sohai punya ulama. Gua bukan bodoh macam ahli PAS beb.

14 comments:

Tranungdaily said...

hati2 dgn kata2mu. Jgn sampai tergadai aqidah. tlg rujuk ulama'2 yg hang berkenan, bolehke tuturkan kata2 mcm hang postkan tu.

Jgn terlalu agongkan akal kita yg terhad. Akal yg tidak terbimbing dgn wahyu, nanti ditipu syaitan terlaknat!!Takpelah kalau taknak siarkan komen ini, asalkan ambil peringatan...

saudara kamu seIslam.

C++ said...

.....

mmm..... susah la camnie.. nak tegur pon ader orang cover... siap ugut lagie... maleh la..

Anonymous said...

ko ingat pemimpin pas kelantan bagus2 semua ker?.kalau bagus,xkanlah sebilangan besar perwakilan yang mewakili akar umbi penyokong pas menolak mereka dalam muktamar baru2 ni.mana pemimpin strategis?mana pemimpin hebat dari sana yang menang?mana pemimpin yang berasal dari kelantan yang lekat dalam pertandingan?yang ada,ialah kedah,pahang dan terengganu.kelantan habuk xde pun.kalau adapun,pegang atas ihsan.aku bukan nak memperkecil2 kebolehan ko orang.tapi kene sedarlah sikit.setakat menang dikelantan 20tahun,firaunpun menang 5000tahun dia xclaimpun.iklim politik dikelantan xsama dengan iklim politik ditempat lain.kalau jenis berpuak2,xyah claim akula terhebat dalam malaysia ni.janganlah begitu sombong hingga mendabik dada kata akulah genius politik.bila kita hebat,ada lagi yang maha hebat iaitu Allah Taala.ko orang nak lawan kuasa Allah?

Anonymous said...

hahaha.... mesti ada dengki ngan kelantan.... dah la pengecut.... siap kutuk² lagi tu negeri wa....

-abanghensem

Anonymous said...

Yes... Betul tu.. Pemimpin dari Terengganu memang hebat-hebat.. Hebat la pasai dapat perintah Terengganu SATU penggal sahaja.. Hebat pasai dapat porak perandakan Pas.. Hebat sampai wang ehsan kena tarik.. Hebat sungguh depa no..

amnikhassim said...

aku rasa ko mesti suka artikel azizi abdullah ni

http://aziziabdullah.blogspot.com/2009/06/bisul-bisul-dalam-serban-pas.html

Anonymous said...

oitt aku org ganu terasa woii..

aku dok sokong kerajaan perpaduan ni..

sek2 tua ni jer hok wat hal sendiri..

bangkitlah pemuda ganu..beng maen ikot jer..aku sekeh blake kang!gune otok sket..

BN menang sebab licik jer..sek2 ganu kene bijok sket la,klu dok buleh doh nak menang..

deris ngan mat said pon bolok wok agi ni..beng sapa sek2 pas bolok wok gok..

takkan nok tunggu aku balek ganu lu wooiii!!ahaha

AT,mung pahang dok aku cakak mende??ahaha..translate ndiri aahh

Anonymous said...

gua pun panas dengan lu, cakap hebat tapi tidak pernah turun gelanggang pun, cakap aje pandai dalam alam maya je, betapa stupidnya kau ni, kalau hadis dan dalil dah bodoh kau nak dalil pakai ikut kepala hang ke, kepala yahudi, aku rasa macam terajang hang lama dah, lu kalau dah cerdik mcm yahudi tubuh aje parti baru yg kau presiden, nak tengok betapa cerdiknya hang ni memimpin parti dan susun mengikut kepala otak yahudi hang tu, aku nak tengok berapa ramai pengikut hang, jangan jadi bodoh macam ahli PAS. Buktikan apa yg dikata jangan bercakap saja pandai praktikalnya mcm anjing je menyalak siang malam tapi tak ada hasilnya. tq

Berg said...

x pernah turun gelanggang??.. erm bape hari baru baca blog nie?.. hehe

Anonymous said...

bodo punya anonymous...ko lagi la pengecut..IQ LOW...KOMEN ORANG JE PANDAI TP TK TUNJUK SAPE LU...
tERGOLONG NGAN ORANG2 STUPID...


_GADIS_

Anonymous said...

Aku menyeru TG nik aziz supaya meletakkan jawatan mursyidul am parti.ganti ngan orang lain pulak.ingat orang kelantan je ker yang boleh jadi mursyidul am?ramai lagi yang kat luar sana boleh jadi mursyidul am.TG nik aziz sudah tidak layak lagi.

Anonymous said...

bangang punya gadis, kalu lu teror sgt buat le parti baru ikut otak yahudi yg kau agung agungkan tu, Kalau turun gelangang setakat bawak camera dan bertempik dlm maya ni, kambing pun takut dengan lu orang. Semua pemimpin pas yg kau tak setuju mesti kena hentam, tapi aku tengok tak ada lak yg maki karpal singh sewaktu menolak negara islam. LGE menolak poligami tidak pulak kena caci. Jangan telunjuk je lurus kelingking berkait.

Anonymous said...

Masalah orang PAS ni satu hal.

Percaya sakan kepada Yap Kok Seng. (Timbalan KPP Kelantan) Sebenarnya YKS bekas Penghulu Tanpa Mukim yang telah kena tukar. Sebab apa, marah kepada pemimpin PAS, setelah mohon lesen jual arak tidak diluluskan oleh pihak berkuasa.

Yap Kok Seng, belum jadi ahli PAS lagi, belum masuk Islam lagi, tapi mungkin sudah lama masuk jawi. Sepatutnya Yap Kok Seng tiada hak mengeluarkan kenyataan kurang ajar sebegitu. Kerana pengundi Cina dan India di Manik Urai tidak sampai 50 orang. Tambahan pula YKS bukan ahli PAS.

Tetapi kerana syok sendiri, sesiapa yang akan kata kepada orang atau pemimpin PAS boleh setuju sebab belago dengan agin.

Anonymous said...

aku rasa yap kok seng tu telah dihasut oleh orang tertentu terutamanya pemimpin pas dari kelantan.sebelum ni mana geng ni berani sound pemimpin pas.oleh kerana pemimpin pas kelantan bersikap kurang ajar kepada pemimpin pas lain,sebab itulah kelab penyokong bukan islam kelantan boleh sound macam tu.memang kurang ajar.pemimpin pas kelantan nila yang train ahli dan penyokong menjadi kurang ajar.start dari mursyidul am hingga pemimpin bawahan,jenis xboleh diajar.jika aku ada kuasa,nescaya aku akan hadapkan mereka ni ke lembaga tatatertib.

-JINBARA-