Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Jun 16, 2009

PM yakin dengan keikhlasan Pas

KUALA LUMPUR 16 Jun - Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak berkata beliau yakin dengan keikhlasan Pas berhubung cadangan penubuhan kerajaan perpaduan.

Justeru katanya, UMNO terus mengamalkan dasar terbuka dan bersedia menjalinkan kerjasama yang boleh memberi kebaikan kepada rakyat dan negara.

Pergh... ikhlasnya UMNO. Ikhlas manusia kategori ni hanya layak disambut oleh ikhlas ulama2 stupid. Pewaris nabi beb.

Rela penjara pakai tolak helmet pakai serban. Stupid gile puak agama. Mesti kalau perang guna pelepah tamar tuh.

3 comments:

Anonymous said...

makin lama aku tengok hang ni makin melalut dan tak mcm org dah, sana sini penuh makian, serban tu pakaian nabi le, kau ni yahudi ke apa semua hal tentang org berugama semua tidak betul, kalau sampai pakaian mengikut sunnah pun kau tibai baik kau jadi yahudi atau nasrani je. kerana mengejar hit dlm blog sanggup jadi kristian, agama suku politik suku. ni nasihat wa je

LeftenanMuda said...

"Stupid gile puak agama."???
bodo la ko. ko ni org agama apa? kata2 ko melambangkan betapa dangkal serta rendahnya pemikiran ko. owh, dan xlupa juga, jahil~

Anonymous said...

sepatutnya bunyi, najib tidak yakin dan tidak ikhlas dgn pas.. hahaha..

mulut merah ni bkn leh caya sgt