Sahabat

Iklan




Tabung Guaman





3. Maybank 155014038030 (Khairul Nizam Bin Abd Ghani)

Jun 28, 2009

Peraduan teka apa yang ganjil.


Beb. Ni gua bagi gambar. Lu senaraikan perkara yang ganjil dalam gambar ni. Siapa paling terer dapat hadiah. Jadi agen gelap rundingan PAS-UMNO. Gaji diberi, hadis dan dalil disediakan. Dun wori.

8 comments:

pria malaya said...

yg berbeza, c rosmah 2 la, prempuan yg dikatkan ber'puaka' dlm video youtube..hehe..

sebabnya,
1)dia sorang pempuan
2)dia sorang tak tutup aurat
3)dia sorang tak pakai topi
4)dia sorang pakai jaket
5)dia sorang duk lilit tuali kuning kat tengkuk
6)dia sorang...yg sangat mengerikan.....korang tengok la mimik mata n mukanya...seram w0oo...

Jabit said...

Yang ganjilnya aku rasa pasal no 1 tu menandakan satu malaysia.1 malaysia katanya untuk semua kaum tapi nampak 4 orang umno je kat situ.Jadi 1 malaysia ni hanyalah kelentong yg diputarbelitkan oleh parti perkauman umno ni..betul tak aduka..kalo betul ko bagi cepat hadiah proton exora kat aku..

Oghe Kelate said...

Yg peliknya ialah Muhyiddin sorang jer yg x angkat jari telunjuk, mcm x setuju jer dgn One Malaysia..
he..he..he

Dan kepelikan si Rosmah tu mmg xdpt dinafikan..

uma said...

muhiydin angkat ibu jari...hehe

Anonymous said...

rais yatim angkat jari hantu, wow!

zaminc said...

pelik la kenapa rosmah mengada2 ada kat situ... yg lain tu sumer menteri.. rosmah tu apa? PM II?

Anonymous said...

Wa tahu, rosmah dok plg depan skali, br Najib, Muhyidin n Rais. Maknanya Rosmah PM sbnr M'sia. Ekekekeke..

Hanz_Azdi said...

hmm..yg peliknya mlm nih bila wa nak komen wa dah x nampak lak gambar entri nih..semalam leh nampak lg...hehe